• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/135.AKK4): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 10.07.2017., Nr. 135 https://www.vestnesis.lv/op/2017/135.AKK4

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Juridiskā un nekustamo īpašumu departamenta direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku)
Izglītības un zinātnes ministrija...

Vēl šajā numurā

10.07.2017., Nr. 135

OP 2017/135.AKK4
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Ministrijas kompetences ietvaros: Latvijas izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valodas jomu informatizācijas un e-pārvaldes politiku izstrāde e-pārvaldes ieviešanas koordinēšana. Ministrijas un resora informācijas tehnoloģiju infrastruktūras attīstības stratēģijas izstrādāšana un īstenošana. Ministrijas darbības tehniskā un saimnieciskā nodrošināšana. Ministrijas dokumentu aprites, arhīva un Informācijas centra darbības nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

Plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu:

- atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi

- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu

- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu

- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu

- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot departamenta nodarbināto vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta nodarbināto pieteikumus par atvaļinājumu piešķiršanu

- veikt departamenta nodarbināto darba izpildes novērtēšanu

- nodrošināt ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu departamentā

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai

Informācijas tehnoloģiju jomā:

- nodrošināt izstrādātās valsts e-pārvaldes politikas koordinētu ieviešanu un pasākumu īstenošanu ministrijas resora kompetencē esošajās jomās

- koordinēt ministrijas resora informācijas sistēmu pilnveides un attīstības projektus un piedalīties to īstenošanā

- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas attīstības stratēģijas izstrādāšanu un īstenošanu, tai skaitā Akadēmiskā tīkla ietvaros

- sagatavot informāciju par valsts e-pārvaldes politikas ieviešanas gaitu ministrijas resorā

- sadarbībā ar ministrijas padotībā esošajām iestādēm nodrošināt ministrijas resora Koplietošanas informācijas sistēmu un infrastruktūras plānošanu, ieviešanu un pārvaldību

- nodrošināt ministrijas un resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas darbības atbilstību normatīvajā regulējumā noteiktajām drošības prasībām

- ministrijas kompetences ietvaros nodrošināt valsts informācijas sistēmu attīstības un pilnveides koordinēšanu un īstenošanu

- sadarboties ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm informatizācijas, elektronisko pakalpojumu attīstības un e-pārvaldes ieviešanas jomās

- nodrošināt ministrijas informācijas sistēmu darbību un šo sistēmu pilnveidošanu un attīstību atbilstoši valsts politikai e-pārvaldes jomā

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu budžeta pieprasījumam informācijas tehnoloģiju jomā un tehnisko specifikāciju sagatavošanu publisko iepirkumu veikšanai

- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību (t. sk. Akadēmiskā tīkla ietvaros izveidotās infrastruktūras darbību)

- nodrošināt konsultatīvā un tehniskā atbalsta sniegšanu ministrijā nodarbinātajiem departamenta kompetences jomā

- koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas informācijas sistēmu lietotājiem un sadarbības partneriem

Saimnieciskā nodrošinājuma un darba aizsardzības jomā:

- nodrošināt ministrijas saimniecisko un tehnisko darbību, tai skaitā nodrošināt ministrijas pamatlīdzekļu, mazvērtīgā inventāra un materiālu norakstīšanas organizēšanu

- plānot ministrijas saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai un ministrijas ēkas apsaimniekošanai paredzētos finanšu resursus plānošanu, iesniedzot priekšlikumus budžeta pieprasījumam, un atbildēt par tā izlietošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu ikgadējam ministrijas budžeta pieprasījumam par nepieciešamajiem izdevumiem ministrijas saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai un ministrijas ēkas uzturēšanai

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamo publisko iepirkumu veikšanu ministrijas saimnieciskajam, tehniskajam nodrošinājumam un informatizācijas tehnoloģiju nodrošinājumam

- organizēt transporta nodrošinājumu ministrijā nodarbinātajiem, nodrošināt ministrijas dienesta transportlīdzekļu izmantošanas un uzturēšanas koordinēšanu

- organizēt ministrijas darbībai nepieciešamo atbalsta pakalpojumu nodrošināšanu (ēdināšanas pakalpojumi, reprezentācijas materiāli, u. tml.)

- nodrošināt ministrijas darba aizsardzības un ugunsdrošības sistēmas uzturēšanu un pilnveidošanu (sadarbībā ar kompetento institūciju)

- nodrošināt ministrijas nodarbināto instruēšanu par darba drošību un rīcību ekstremālos apstākļos koordinēšanu

- nodrošināt ministrijas nodarbināto informēšanu par darba vides risku novērtējuma rezultātiem

- nodrošināt ministrijas nodarbināto nosūtīšanu uz obligātajām veselības pārbaudēm

Dokumentu aprites un arhīva jomā:

- nodrošināt un pārraudzīt ministrijas dokumentu apriti un arhīva darbību

- nodrošināt ministrijas Informācijas centra darbību

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadībzinībās. Vēlams maģistra grāds atbilstošā jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trīs gadiem

- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko regulējumu

- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanas kārtību un iestādes darbības nodrošināšanu

- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas ekspluatācijas jomā

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu

- zināšanas par darba aizsardzības organizēšanu iestādē

- izpratne par dokumentu pārvaldību un arhīva darbību iestādē

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 2007-2100 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 19.3. amata saimes IV līmenī)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes):

- pieredzi sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu vadībā, minot projektu nosaukumus un projektu vadīšanas periodu

- pieredzi vadošā amatā, minot padoto darbinieku skaitu

- pieredzi politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē.

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ITND direktors".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt klātienes praktisko uzdevumu un piedalīties situācijas lomu spēlē;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti, kuri praktisko uzdevumu izpildē ieguvuši trīs visaugstākos rezultātus (vislielāko punktu skaitu), tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67047892.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!