Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 21 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Plānošanas un organizācijas departamenta Administratīvās nodaļas grāmatvedis/-e (pilna slodze)
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot un iesniegt periodiskos (gada, ceturkšņa, mēneša) grāmatvedības, statistikas pārskatus un atskaites; piedalīties centra gada pārskata sagatavošanā
- datorprogrammā HORIZON ievadīt un iegrāmatot saņemto pakalpojumu rēķinus.
- sagatavot Maksājumu uzdevumus (norēķinus ar piegādātājiem)
- veikt materiālo vērtību saņemšanai izrakstīto pilnvaru izsniegšanu un kontroli
- ievadīt Noliktavas uzskaitē krājumu saņemšanas dokumentus (pavadzīmes) iegrāmatot krājumus, sagatavot iekšējās kustības pavadzīmes par materiālu kustību, sagatavot norakstīšanas aktus. Kontrolēt krājumu atlikumus noliktavās
- kontrolēt saistību atlikumus pret piegādātājiem un darbuzņēmējiem (konts 5311)
- izrakstīt rēķinus par telefona limita pārsniegšanu un sniegtajiem maksas pakalpojumiem
- sniegt konsultācijas atbildīgajām personām saistībā ar krājumu un inventāra uzskaiti, glabāšanu un kustību
- veikt salīdzināšanu ar citām valsts pārvaldes iestādēm, organizācijām un nevalstiskajām organizācijām par bezatlīdzības saņemtām un nodotām materiāli tehniskajām lietām un aprēķinātajiem nodokļiem
- kontrolēt analītiskās uzskaites kontu atlikumus virsgrāmatā
- veikt maksājumus budžetā par sniegtajiem pakalpojumiem un precēm
- datorprogrammā reģistrēt, grāmatot ienākošos uz izejošos naudas dokumentus, salīdzināt naudas līdzekļu apgrozījumu ar Norēķinu centra un bankas izrakstiem, kontrolēt ekonomiskās klasifikācijas kodu pareizību
- veikt Centra darbinieku ikmēneša atalgojuma, slimības un atvaļinājuma samaksu un nodokļu aprēķināšanu, kā arī veikt šo aprēķinu pareizības pārbaudi
- veikt autoratlīdzību izmaksu un nodokļu aprēķināšanu
Prasības kandidātiem:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām
- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē
- pieredze darbā ar MS Office, resursu vadības programmu "HORIZON" un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 689 euro līdz 984 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.
Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. numurs 67335370.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: