Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2016. gada 1. novembra noteikumi Nr. 695 "Elektroniskās identifikācijas uzraudzības komitejas nolikums". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.11.2016., Nr. 215 (5787) https://www.vestnesis.lv/op/2016/215.5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr. 696

Grozījums Ministru kabineta 2012. gada 18. decembra noteikumos Nr. 934 "Valsts izglītības attīstības aģentūras nolikums"

Vēl šajā numurā

03.11.2016., Nr. 215 (5787)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 695

Pieņemts: 01.11.2016.

OP numurs: 2016/215.5

2016/215.5
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr. 695

Rīgā 2016. gada 1. novembrī (prot. Nr. 58 4. §)

Elektroniskās identifikācijas uzraudzības komitejas nolikums

Izdoti saskaņā ar Fizisko personu elektroniskās
identifikācijas likuma 17. panta septīto daļu

I. Vispārīgais jautājums

1. Komiteja ir koleģiāla uzraudzības institūcija aizsardzības ministra pakļautībā, kuras mērķis ir uzraudzīt un reģistrēt kvalificētus vai kvalificētus paaugstinātas drošības elektroniskās identifikācijas pakalpojuma sniedzējus un to sniegtos pakalpojumus kvalificētu elektroniskās identifikācijas pakalpojumu sniedzēju reģistrā (turpmāk – reģistrs).

II. Komitejas funkcijas un pienākumi

2. Komiteja veic Fizisko personu elektroniskās identifikācijas likumā noteiktās uzraudzības institūcijas funkcijas un uzdevumus, kā arī:

2.1. paziņo Eiropas Komisijai elektroniskās identifikācijas shēmas saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 23. jūlija Regulu (ES) Nr. 910/2014 par elektronisko identifikāciju un uzticamības pakalpojumiem elektronisko darījumu veikšanai iekšējā tirgū un ar ko atceļ Direktīvas 1999/93/EK 9. panta pirmo daļu;

2.2. sagatavo priekšlikumus attiecībā uz normatīvo aktu projektiem par kvalificētu vai kvalificētu paaugstinātas drošības elektroniskās identifikācijas pakalpojumu sniedzēju un tā sniegto pakalpojumu uzraudzību;

2.3. savas kompetences ietvaros sniedz priekšlikumus valsts un pašvaldības iestādēm.

III. Komitejas sastāvs

3. Komitejas priekšsēdētājs ir Aizsardzības ministrijas valsts sekretārs.

4. Komitejai ir sekretariāts. Sekretariāta funkcijas nodrošina Aizsardzības ministrija. Komitejas sekretariātam ir vadītājs.

5. Komitejas sastāvā ir:

5.1. Aizsardzības ministrijas valsts sekretārs;

5.2. Satiksmes ministrijas valsts sekretārs;

5.3. Tieslietu ministrijas valsts sekretārs;

5.4. Iekšlietu ministrijas valsts sekretārs;

5.5. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas valsts sekretārs;

5.6. Datu valsts inspekcijas vadītājs;

5.7. Latvijas Universitātes aģentūras "Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts" struktūrvienības "Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija" (turpmāk – Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija) vadītājs;

5.8. komitejas sekretariāta vadītājs.

6. Komitejas priekšsēdētāja pirmais vietnieks ir komitejas sekretariāta vadītājs.

7. Komitejas priekšsēdētāja otrais vietnieks ir Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas vadītājs.

IV. Komitejas sēžu darba organizācija

8. Komitejas sēdes notiek ne retāk kā reizi pusgadā. Komitejas sēdi pēc nepieciešamības sasauc komitejas priekšsēdētājs vai trīs komitejas locekļi. Komitejas sēžu darba kārtību apstiprina komitejas priekšsēdētājs.

9. Komitejas priekšsēdētājam vai komitejas loceklim ir tiesības uzaicināt piedalīties komitejas sēdē ekspertus ar padomdevēja tiesībām, par to iepriekš informējot sekretariātu.

10. Komitejas sēdes ir slēgtas. Komitejas sēdē piedalās komitejas locekļi, pieaicinātie eksperti un komitejas sekretariāta pārstāvis, kas protokolē komitejas sēdi. Komitejas locekļus un ekspertus uz komitejas sēdi uzaicina elektroniski, nosūtot uzaicinājumu un darba kārtību uz pārstāvamās iestādes oficiālo elektroniskā pasta adresi.

11. Komitejas locekļiem ir tiesības rakstiski pilnvarot citu personu aizvietot viņus atsevišķās komitejas sēdēs. Personai, kura pilnvarota aizvietot komitejas locekli, ir balsstiesības uz pilnvarojumā noteikto laiku. Pilnvara jāuzrāda komitejas sēdē.

12. Komitejas sēde ir lemttiesīga, ja tajā piedalās vismaz pieci komitejas locekļi vai pilnvarotās personas, kas viņus aizvieto. Katrs komitejas loceklis komitejas sēdē izskatāmo jautājumu vērtē kopumā, ne tikai savas kompetences ietvaros. Klātesošajiem komitejas locekļiem nav tiesību atteikties vai atturēties no balsojuma, izņemot gadījumus, ja saskaņā ar normatīvajiem aktiem persona var nonākt interešu konflikta situācijā.

13. Komitejas lēmumus pieņem, atklāti balsojot "par" vai "pret". Komitejas lēmums ir pieņemts ar klātesošo komitejas locekļu vienkāršu balsu vairākumu. Ja balsis sadalās vienādi, izšķirošā ir komitejas priekšsēdētāja balss.

14. Komitejas izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

V. Komitejas locekļu kompetence un komitejas darba nodrošināšana

15. Komitejas priekšsēdētājs:

15.1. vada komitejas sēdes;

15.2. paraksta komitejas sagatavotos dokumentus;

15.3. pilnvaro komitejas locekļus parakstīt komitejas sagatavotos dokumentus.

16. Komitejas priekšsēdētāja pirmais vietnieks veic komitejas priekšsēdētāja pienākumus komitejas priekšsēdētāja prombūtnes laikā.

17. Komitejas priekšsēdētāja otrais vietnieks veic komitejas priekšsēdētāja pienākumus komitejas priekšsēdētāja un viņa pirmā vietnieka prombūtnes laikā.

18. Komitejas sekretariāts nodrošina komitejas darbu, tai skaitā:

18.1. organizē komitejas sēžu darbu;

18.2. nodrošina informācijas apmaiņu ar komitejas locekļiem par komitejas kompetences jautājumiem;

18.3. nodrošina komitejas darbu komitejas sēžu starplaikos;

18.4. noformē un saskaņo komitejas sēžu protokolu projektus.

Ministru prezidents Māris Kučinskis

Aizsardzības ministrs Raimonds Bergmanis

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!