• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/189.AKK9): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 29.09.2016., Nr. 189 https://www.vestnesis.lv/op/2016/189.AKK9

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" vec. eksperts (juridiskajos jautājumos) (uz noteiktu laiku)
Nodarbinātības valsts aģentūra...

Vēl šajā numurā

29.09.2016., Nr. 189

OP 2016/189.AKK9
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta amatu (amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt arhīva pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prasme lietot tos praksē

- pārzināt dokumentu digitalizācijas procesu atbilstoši Ministru kabineta 28.02.2012. noteikumiem Nr. 143 "Kārtībā, kādā publiskos dokumentus pārvērš elektroniskā formā"

- izstrādāt un pilnveidot dokumentu digitalizācijas procesa metodiku

- veikt digitālo dokumentu kvalitātes kontroli un piedalīties digitālo dokumentu kvalitātes kontroles sistēmas izstrādē, ieviešanā un pilnveidošanā

- apmācīt dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas arhīvu pārvaldības jautājumos, tai skaitā dokumentu digitalizācijas jautājumos

- analizēt digitālo dokumentu arhīva informācijas sistēmas darbību, sniegt priekšlikumus to darbības un dokumentu digitalizācijas procesa pilnveidošanai

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldībā, bibliotēkzinātnē un informācijā)

- ne mazāk kā vienu gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā

- pārzināt arhīvu pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prast tos lietot praksē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju izmantošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 677 euro līdz 900 euro

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Darbinieka darbavieta - 11. novembra krastmalā 31, Rīgā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!