Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 25 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs, politoloģijā, Eiropas studijās, uzņēmējdarbības vadībā, filoloģijā vai tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz viena gada darba pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības ar Eiropas Savienības valstīm un partnervalstīm ārpus Eiropas Savienības, vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu programmu/projektu vadībā
- vēlama pieredze starptautiskā sadarbībā un/vai darbā multikulturālā komandā
- zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību, kā arī zināšanas par Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu
- zināšanas par Baltijas Jūras reģiona politikām
- zināšanas par Latvijas un Krievijas pierobežu reģionu attīstības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, uzņēmējdarbība, nodarbinātība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Krievijas programmas atbalsta prioritātēm
- programmas/projektu vadības prasmes
- personāla un finanšu vadības prasmes
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt 2014.-2020. gada Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Vadošās iestādes, kā arī sekretariāta darbību
- nodrošināt 2007.-2013. gada Igaunijas-Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Apvienotās vadošās iestādes darbību, t. sk. nodrošināt programmas slēgšanas procesu
- nodrošināt 2007.-2013. gada Igaunijas-Latvijas-Krievijas un 2014.-2020. gada Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmu vadības un kontroles sistēmu izveidošanu/uzturēšanu
- nodaļas kompetences ietvaros nodrošināt sadarbību ar ārējiem auditiem un revīzijām
- sniegt konsultācijas, atbalstu un informāciju projektu iesniedzējiem un projektu vadītājiem par projektu izstrādi, projektu iesniegšanu, vērtēšanas procesu, līgumu slēgšanu, projektu ieviešanu, projekta atskaitīšanās sistēmu, projekta budžeta un maksājumu veikšanas jautājumiem, kā arī organizēt seminārus potenciālajiem projektu iesniedzējiem, projektu vadošajiem partneriem un projekta partneriem
- veikt projektu vērtēšanu, nodrošināt līgumu slēgšanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- nodrošināt konstatēto neatbilstību izvērtēšanu un piedalīties lēmumu pieņemšanā
- organizēt Uzraudzības komitejas darbību
- nodrošināt Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas centralizētas informācijas sistēmas (datubāzes) izveidošanu/uzturēšanu
- nodrošināt tehniskās palīdzības budžeta (ieskaitot Apvienotā tehniskā sekretariāta filiāļu) finanšu plānošanu, vadību, atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu pārbaudei un sertificēšanai
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- prasme strādāt komandā un uzņemties līdera lomu un procesu vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas administratīvās un analītiskās prasmes
- ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk. pamatiemaņas datorgrafikā
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IVC līmenis un 13. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: