Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības īstenošanā!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politiku un izstrādāt priekšlikumus personālvadības procesu uzlabošanai valsts pārvaldē (darba snieguma rādītāji, novērtēšana, attīstība, mobilitāte u. c. jautājumi)
- līdzdarboties valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas izstrādāšanā un ieviešanā
- nodrošināt darba izpildes novērtēšanas sistēmas (NEVIS) procesu uzlabošanu
- konsultēt valsts pārvaldē strādājošos un personālvadības speciālistus par NEVIS lietošanu un darba izpildes novērtēšanu
- izstrādāt tiesību aktu projektus un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem attīstības plānošanas un tiesību aktu projektiem
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnes
- vēlama pieredze cilvēkresursu vadībā vai projektu koordinēšanā vai vadīšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai
- analītiska domāšana
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pretendentiem piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 9. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844. Pieteikumā lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: