• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/154.AKK16): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 11.08.2016., Nr. 154 https://www.vestnesis.lv/op/2016/154.AKK16

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Maksātnespējas administrācijas direktors
Valsts kanceleja...

Vēl šajā numurā

11.08.2016., Nr. 154

OP 2016/154.AKK16
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 21 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta projekta vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze un zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu un citu finanšu instrumentu projektu vadībā vai koordinācijā

- izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības un sociālās politikas pamatprincipiem un vadlīnijām, sociālās politika eksperimentēšanu un sociālajām inovācijām

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B 2.2. līmenī)

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, t. sk. prasme veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu, izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai, efektīvi veidot uz rezultātu orientētas starporganizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām un privātajām organizācijām

- zināšanas socioloģisko pētījumu īstenošanā, demogrāfijas pētījumos vai darba un ģimenes dzīves saskaņošanas pasākumu analīzē, tiks uzskatītas par priekšrocību

Darba pienākumi

- nodrošināt projekta "Elastīga bērnu uzraudzības pakalpojuma nodrošināšana darbiniekiem, kas strādā nestandarta darba laiku"* vadību un īstenošanu atbilstoši projekta līguma nosacījumiem un citiem ministrijas iekšējiem normatīvajiem aktiem, kā arī nodrošināt līguma dokumentācijas, kas saistīta un nepieciešama projekta īstenošanai, sagatavošanu un grozījumu veikšanu projekta ieviešanas laikā

- koordinēt projekta vadības grupas, sadarbības partneru pārstāvju un pētījuma komandas sadarbību, kā arī pārraudzīt projekta īstenošanas laikā visu iesaistīto pušu līdzdarbību

- koordinēt un pārraudzīt elastīgā bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu atlasīto uzņēmumu (organizāciju) darba ņēmējiem atbilstoši projekta īstenošanas grafikam, t.sk., pakalpojuma subsidēšanas shēmas izmaiņas un to nodrošināšanu

- nodrošināt projekta norisei nepieciešamo administratīvo, tehnisko un finanšu dokumentu (t. sk. projekta progresa pārskatu un maksājumu pieprasījumu, atskaišu, pasākumu novērtēšanas anketas), kā arī statistisko un analītisko pārskatu savlaicīgu un precīzu sagatavošanu

- izstrādāt un saskaņot projekta aktivitāšu īstenošanai un izmaksu veikšanai nepieciešamo pamatojošo dokumentāciju, nodrošinot tās atbilstību projektā plānotajām darbībām un izmaksām

- analizēt situāciju darba un ģimenes dzīves saskaņošanas jomā un bērnu aprūpes pakalpojumu pieejamības jomā un identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību politikas plānošanas un izstrādes un normatīvo aktu ieviešanas kontekstā, sniegt atbalstu un priekšlikumus darba un ģimenes dzīves saskaņošanas un bērnu aprūpes pakalpojumu pieejamības politikas formulēšanai

Papildu informācija par projektu - http://www.lm.gov.lv/tet/3159

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021639 un 67021621.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!