Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 5 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu apliecinošu dokumentu departamenta direktora/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnēs, informācijas tehnoloģijās, vadības zinībās)
- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši vairāk kā 10 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, administratīvo procesu, normatīvo aktu izstrādi, publiskiem iepirkumiem un budžeta plānošanu
- izpratne par personu apliecinošu dokumentu lomu lokāla un globāla mēroga identitātes pārvaldībā (Identity Management), kā arī to pielietojumu konvencionālā un elektroniskā vidē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietojumu produktu, pakalpojumu un biznesa procesu pilnveidošanā
- zināšanas par informācijas un informācijas sistēmu drošību, kā arī fizisko personu datu aizsardzību
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (vācu, franču, krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- spēja uzņemties līdera lomu, definēt mērķus un nodrošināt to sasniegšanu noteikto termiņu un pieejamo resursu ietvaros
- spēja iedziļināties detaļās un analizēt lielu informācijas apjomu
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
- pieredze pārstāvēt valsti/uzņēmumu/iestādi starptautiskā vidē
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 36. saime, V līmenis, 14. mēnešalgu grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- CV
- pieteikuma vēstule
- izglītības dokumenta kopija
- vīzija par personu apliecinošu dokumentu un to izsniegšanas procesa attīstību
- vēlama rekomendācijas vēstule no darbavietas, kurā strādāja vadošā amatā (ar vairāk nekā 10 padotajiem)
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Pilsonības Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV - 1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums PADD direktora amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: