Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 23 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošās e-pakalpojumu infrastruktūras (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) un koplietošanas komponenšu ("Vienotā pieteikšanās", maksājumu modulis, dokumentu integrācijas vide, datu izplatīšanas tīkls, e-parakstītājs) un publikā pakalpojuma kataloga (PPK) funkcionālo attīstību un uzturēšanu
- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam organizēt un nodrošināt e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK pārziņa funkciju izpildi
- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un nodrošināt e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to īstenošanu
- plānot un nodrošināt jaunu koplietošanas komponenšu izstrādi un ieviešanas organizēšanu
- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un atkarību pārvaldību
- nodrošināt atbalsta sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm par e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK funkcionālajām un integrācijas iespējām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā
- pieredze vadošā amatā IT jomā vismaz 3 gadi
- pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 miljona euro, ilgāki par 2 gadiem) ERAF projektu vadībā IT jomā
- pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2 gadi
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: