• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/145.AKK5): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 29.07.2016., Nr. 145 https://www.vestnesis.lv/op/2016/145.AKK5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Infrastruktūras nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)
Valsts reģionālās attīstības aģentūra...

Vēl šajā numurā

29.07.2016., Nr. 145

OP 2016/145.AKK5
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 23 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.3 amatu saime, IIIA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- nodrošināt VRAA pārziņā un turējumā esošo informācijas sistēmu, e-pakalpojumu un datu apmaiņas risinājumu (turpmāk - IS) un datortehnikas lietotāju atbalstu

- nodrošināt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā esošās lietotāju datortehnikas (t. sk. iekšējā datortīkla, standarta programmatūras, datoru, printeru u. c. perifērijas iekārtu) uzturēšanas un attīstības plānošanu, plānot nepieciešamos resursus

- nodrošināt Risinājumu lietotāju pieteikumu apstrādi, darba plūsmu organizēšanu un izpildes kontroli

- nodrošināt IS un datortehnikas apkalpošanu atbilstoši noteiktajam servisa līmenim

- nodrošināt Risinājumu pieejamības monitoringu

- nodrošināt atskaišu un pārskatu sagatavošanu par Risinājumu lietotāju pieteikumiem un to izpildi

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas funkciju nodrošināšanai

- kontrolēt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā nodotās programmatūras licenču noteikumu ievērošanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, eksakto zinību, vai vadības zinību jomā

- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā IT risinājumu uzturēšanas jomā

- vismaz 2 gadu pieredze Lietotāju atbalsta struktūrvienības vai IT pakalpojumu vadībā

- vismaz 2 gadu pieredze elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu lietotāju atbalstā, tai skaitā, koplietošanas risinājumu izmantotāju (izstrādātāju) atbalstā

- zināšanas par ITIL vai ekvivalentu IT pārvaldības praksi/standartu, ko apliecina apgūts kurss vismaz pamata zināšanu līmenī

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!