• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/132.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.07.2016., Nr. 132 https://www.vestnesis.lv/op/2016/132.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Juridiskās nodaļas jurists (uz noteiktu laiku)
Veselības inspekcija...

Vēl šajā numurā

12.07.2016., Nr. 132

OP 2016/132.AKK2
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes un/vai pašvaldības iestādē vismaz 2 gadi

- praktiskā pieredze sociālajā darbā vismaz 2 gadi

- labas svešvalodu zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja plānot un organizēt savu darbu

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldības institūcijās sociālo pakalpojumu uzraudzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanu papildināšana pašmācības ceļā, kursos un citos kvalifikācijas celšanas pasākumos

Darba pienākumi:

- kontrolēt sociālo pakalpojumu kvalitāti un sociālo pakalpojumu sniedzēju atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, veicot pārbaudes sociālo pakalpojumu sniedzēju institūcijās visā Latvijas teritorijā

- izskatīt iesniegumus saistībā ar sociālo pakalpojumu sniegšanu un klienta tiesību ievērošanu

- sagatavot pārbaudes aktu par sociālo pakalpojumu sniedzēja atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, nodrošināt pārbaudes laikā sniegto ieteikumu uzraudzību

- nodrošināt datu aktualizāciju datu uzkrāšanas reģistros

- apkopot sociālās politikas ieviešanai, pārraudzībai un novērtēšanai nepieciešamo informāciju par Ministru kabineta noteikto prasību sociālo pakalpojumu sniedzējiem ievērošanu, identificēt tendences un problēmas, iespējamos riskus

- piedalīties metodisko norādījumu, ieteikumu, instrukciju, tiesību aktu projektu izstrādē

- piedalīties priekšlikumu izstrādē sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles darba pilnveidošanai, sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sistēmas attīstībai un optimizācijai

- sniegt konsultācijas sociālo pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences jomā

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, kā arī ar citām juridiskām un fiziskām personām dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē Departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!