• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/32.AKK4): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 16.02.2015., Nr. 32 https://www.vestnesis.lv/op/2015/32.AKK4

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vilsone Dace, Kultūras ministrijas valsts sekretāra vietnieks kultūrpolitikas jautājumos
LR Kultūras ministrija...

Vēl šajā numurā

16.02.2015., Nr. 32

OP 2015/32.AKK4
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- koordinēt un organizēt Eiropas Statistikas prakses kodeksa (turpmāk - Prakses kodekss) ieviešanu Pārvaldē. Tostarp organizēt novērtēšanas aktivitātes, sagatavot ziņojumu par atbilstību Prakses kodeksa prasībām, uzraudzīt uzlabojumu darbību ieviešanu

- organizēt aktivitātes Prakses kodeksa ieviešanai nacionālajā statistikas sistēmā. Izstrādāt vadlīnijas Prakses kodeksa prasību ieviešanai citās institūcijās, kas sagatavo oficiālo statistiku, organizēt un uzraudzīt to ieviešanas aktivitātes

- sagatavot un sniegt ES statistikas birojam (Eurostat) un Eiropas Statistikas Pārvaldības konsultatīvajai padomei (ESGAB) ziņojumus par Prakses kodeksa ieviešanu un ievērošanu nacionālajā statistikas sistēmā

- veikt saraksti, rīkot sanāksmes, sagatavot un vadīt prezentācijas, organizēt apmācības par Prakses kodeksa jautājumiem

- darba pienākumu veikšanas gaitā sadarboties ar Pārvaldes struktūrvienībām un citām valsts institūcijām - mācēt paskaidrot, panākt rezultātu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība izglītībai kvalitātes vadības jomā)

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- C līmeņa 2.pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos)

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes, pieredze sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem

- prasmes strādāt elektroniski ar liela apjoma dokumentiem (MS Word, MS Excel)

- ļoti labas datorprasmes (MS Office lietojumprogrammās: Word, Excel, PowerPoint)

- zināšanas par standartu "Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības (ISO 9001:2008)" tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi valsts pārvaldē tiks uzskatītas par priekšrocību

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!