• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/212.AKK11): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 29.10.2015., Nr. 212 https://www.vestnesis.lv/op/2015/212.AKK11

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notārs (uz noteiktu laiku)
LR Uzņēmumu reģistrs...

Vēl šajā numurā

29.10.2015., Nr. 212

OP 2015/212.AKK11
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 5 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties ministrijas politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē atbilstoši kompetencei un departamenta kompetences ietvaros izvērtēt citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un informatīvo ziņojumu, kas skar valsts valodas jomu, projektus un sniegt atzinumus par tiem

- nodrošināt sadarbību ar valsts valodas politikas īstenotājinstitūcijām informācijas apkopošanā par valdības deklarācijā un valdības rīcības plānā ietverto pasākumu īstenošanu, par ministrijas rīcības plāna izpildi un ministrijas gada publiskajam pārskatam

- veikt valsts valodas situācijas monitoringa datu analīzi, piedalīties informācijas apkopošanā un izvērtēšanā par Valsts valodas politikas pamatnostādņu īstenošanu, t. sk. diasporas, integrācijas, migrācijas politikas atbalsta jomā, un sniegt priekšlikumus to īstenošanas pilnveidošanai

- atbilstoši kompetencei valsts valodas politikas jomā veikt Latvijas plašsaziņas līdzekļu, datubāzu u. c. publiskās informācijas avotu monitoringu un sniegt priekšlikumus un atbalstu publicitātes pasākumu īstenošanā

- nodrošināt komunikāciju un informācijas apmaiņu ar sadarbības partneriem Latvijā un ārvalstīs atbilstoši kompetencei, sadarboties ar valsts valodas politikas īstenotājinstitūcijām un veicināt to darbības koordināciju

- sniegt priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām un piedalīties to izstrādē

- piedalīties valsts budžeta plānošanā programmā "Valsts valodas politika un pārvalde"

- apkopot informāciju par Eiropas Savienības un citu valstu pieredzi diasporas atbalsta un reemigrācijas jomā, kā arī sabiedrības integrācijas atbalsta iespējām lingvistiski neviendabīgā vidē

- saņemt, apkopot un analizēt informāciju par Nacionālās identitātes, pilsoniskās sabiedrības un integrācijas politikas pamatnostādņu 2012.-2018. gadam rīcības virzienu, mērķu un uzdevumu īstenošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams filoloģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai valsts valodas politikas jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze projektu vadībā un pētnieciskajā darbā valsts valodas jomā

- vēlama pedagoģiskā darba un/vai sabiedrisko attiecību darba pieredze

- vēlama pieredze budžeta plānošanā

- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē

- izpratne par valodas situācijas attīstību Latvijā, latviešu diasporas problemātiku un migrācijas procesiem

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildei ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru

- prasme apkopot dažāda veida informāciju, analizēt to un izvērtēt labākos risinājumus lēmumu pieņemšanai

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot modernās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, sagatavot un sniegt prezentācijas

- vēlama prasme pielietot statistisko un citu datu apstrādei paredzētās datorprogrammas

- prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 36. amatu saimes III līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!