• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/181.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 16.09.2015., Nr. 181 https://www.vestnesis.lv/op/2015/181.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: NMP dienesta direktora vietnieks katastrofu medicīnas jautājumos – Katastrofu medicīnas centra vadītājs
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests...

Vēl šajā numurā

16.09.2015., Nr. 181

OP 2015/181.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 13 Pēdējās nedēļas laikā 3 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu galvenā valsts notāra vietnieka/-es funkciju jautājumos (ierēdņa) amatam uz noteiktu laiku

 Galvenie pienākumi:

- veidot un īstenot Uzņēmumu reģistra politiku funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmu izveidi, darbību funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- ilgtermiņa un vidēja termiņa politikas un stratēģijas izstrāde funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- vadīt un izstrādāt projektus, kas nepieciešami stratēģisko un taktisko mērķu sasniegšanai

- organizēt Uzņēmumu reģistra sadarbību ar ārvalstu uzņēmumu un citu subjektu reģistrācijas iestādēm un saistītajām institūcijām funkciju jautājumos

 Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- 3 gadu darba pieredze vadošā amatā vai darba pieredze Uzņēmumu reģistrā

- vēlama darba pieredze projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu

- labas divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu valodas)

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence

- labas datorprasmes (MS Office programmas)

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 1304,00 EUR (13. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!