• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/168.AKK8): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 28.08.2015., Nr. 168 https://www.vestnesis.lv/op/2015/168.AKK8

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Dabiža Olga, Sociālo pakalpojumu departamenta vec. referents
Labklājības ministrija...

Vēl šajā numurā

28.08.2015., Nr. 168

OP 2015/168.AKK8
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 10 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem strukturālo reformu īstenošanai

- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās izglītības un zinātniskajās institūcijās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un finansēšanas jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju.

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā.

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 21.amatu saimes IIIA līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!