Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 10 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju vadītāja/-s (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas un padotības iestāžu projektus informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, nodrošinot informācijas tehnoloģiju funkcijas ilgtermiņa attīstību
- izstrādāt ministrijas centralizētās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju organizācijas stratēģiju, nodrošināt tās ieviešanu un monitoringu saskaņā ar ministrijā noteikto kārtību
- vadīt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas un padotības iestāžu informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju un komunikāciju infrastruktūras attīstību un uzturēšanu
- pārraudzīt un koordinēt Pārraudzīt un koordinēt un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu informācijas tehnoloģiju jomā izstrādi virzību
- koordinēt atzinumu sniegšanu par citu ministriju izstrādāto normatīvo aktu projektiem vai politikas plānošanas dokumentiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā
- analizēt informācijas tehnoloģiju un komunikācijas jomai piešķirto budžeta līdzekļu sadales lietderību un piedalīties valsts budžeta līdzekļu plānošanā un sadalē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju projektu vadībā (vismaz pieci gadi)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vēlama pieredze darbā ar politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un informācijas tehnoloģiju jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Amats klasificēts 19.3.amatu apakšsaimes IV līmenī (14.mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: