Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 9 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dokumentu pārvaldības departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- veikt valsts sekretāru sanāksmes tehniskos sagatavošanas darbus un rakstīt sēdes protokolu
- piedalīties Ministru kabineta komitejas un Ministru kabineta sēdes norises nodrošināšanā
- gatavot dažādu sarakstes dokumentu projektus
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai sociālo zinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- darba pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos ilgāka par vienu gadu
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme lietot specializētos informācijas līdzekļus, izmantot teorētiskās zināšanas, lietot datortehniku, kopēšanas tehniku un komunikācijas tehniku
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: