• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/134.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 13.07.2015., Nr. 134 https://www.vestnesis.lv/op/2015/134.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Veselības veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītajs
Slimību profilakses un kontroles centrs...

Vēl šajā numurā

13.07.2015., Nr. 134

OP 2015/134.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 14 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un procesu vadības departamenta direktors/-e

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un kontrolēt tieši pakļauto nodaļu darbu, nodrošināt un vadīt departamenta funkciju un uzdevumu izpildi, sniegt atbalstu iestādes direktoram administratīvā darba vadīšanā

- organizēt personāla vadību un attīstību

- nodrošināt ar iestādes darbību saistīto risku vadību un darba aizsardzību

- vadīt iestādes procesu/kvalitātes vadības sistēmas darbības ieviešanu

- nodrošināt un vadīt iestādes dokumentu pārvaldības funkciju

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, ekonomikā)

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā pieci gadi

- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā viens gads

- praktiska darba pieredze personāla vadībā, darba aizsardzībā, risku vadībā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u.c.) izstrādē

- zināšanas personāla vadības, risku vadības, kvalitātes un procesu vadības, darba aizsardzības un dokumentu pārvaldības jomās

- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon", valsts informācijas sistēmu NEVIS

- pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)

- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un procesu vadības departamenta direktora amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- kandidāta redzējums par Personāla un procesu vadības departamenta darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp).

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!