Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/121.AKK19): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.06.2015., Nr. 121 https://www.vestnesis.lv/op/2015/121.AKK19

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Glaudāne Solvita, Juridiskās nodaļas juriskonsults
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija...

Vēl šajā numurā

26.06.2015., Nr. 121

OP 2015/121.AKK19
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 21 Pēdējās nedēļas laikā 12 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- gatavot analītiskus pārskatus par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- izstrādāt un aktualizēt vadlīnijas, pēc kurām augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas iesniedz ministrijā datus par savu darbību un tās rezultātiem

- piedalīties Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties vai sniegt atbalstu attīstības plānošanas dokumentu projektu, tiesību aktu projektu un informatīvo ziņojumu projektu sagatavošanā departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār ministrijas padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- piedalīties pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības (koledžas izglītības) politikas un stratēģijas izstrādē un īstenošanā

- piedalīties likumu un citu normatīvo aktu projektu izstrādē un saskaņošanā, savas kompetences ietvaros izstrādāt koledžas izglītību regulējošus normatīvo aktu projektus

- piedalīties koledžu institucionālās reformas jautājumu risināšanā. Organizēt koledžu nolikumu izstrādi un to apstiprināšanu

- sadarbībā ar Izglītības kvalitātes valsts dienestu pārraudzīt koledžu studiju programmu īstenošanu. Veikt ministrijas padotībā esošo koledžu uzraudzību, t.sk. piedalīties ministrijas Audita nodaļas organizētajās šo iestāžu pārbaudēs

- analizēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības kvantitatīvos un kvalitatīvos rādītājus, izmantot ārvalstu pieredzi, izstrādāt rekomendācijas koledžu izglītības pilnveidei valstī

- organizēt ceturtajam un piektajam profesionālās (Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 5., 6., 7. un 8.) kvalifikācijas līmenim atbilstošu (augstākās izglītības) profesiju standartu izstrādi, savas (departamenta) kompetences ietvaros koordinēt nacionālās kvalifikāciju sistēmas pilnveidi, ieviešanu un attiecināšanu Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūrai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- zināšanas par augstākās izglītības nozari reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- angļu valoda līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!