• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/9.AKK13): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 14.01.2014., Nr. 9 https://www.vestnesis.lv/op/2014/9.AKK13

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Kovaļska Jūlija, Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja
LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija...

Vēl šajā numurā

14.01.2014., Nr. 9

OP 2014/9.AKK13
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 17 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta referents/-e (audžuģimeņu jautājumos) Rīgas reģionā (uz nenoteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar audžuģimenēm un ārpusģimenes aprūpē esošiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Referenta amata galvenie darba pienākumi:

- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu, bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem

- veicināt iedzīvotāju līdzdalību bērnu institucionālajai aprūpei alternatīvās ārpusģimenes aprūpes attīstīšanā (audžuģimenes un viesģimenes), organizējot un piedaloties tikšanās ar iedzīvotāju grupām, un veicot citus pasākumus

- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem, audžuģimenēm un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par audžuģimeņu un aizbildnības jautājumiem

- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm

- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un aizbildņiem attīstīšanai pašvaldībās

- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā un sniegt priekšlikumus situācijas uzlabošanai

- piedalīties metodisko materiālu izstrādē

- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem;

- apsekot audžuģimenes un apkopot informāciju par audžuģimenēm ar inspekcijas rīkojumu noteiktā administratīvajā teritorijā

- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm

- sniegt informāciju, darba plānus un atskaites par paveikto darbu noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram

- sagatavot informāciju atbilstoši kompetencei ikgadējam departamenta darbības pārskatam

- piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta stratēģiskā plāna un mācību plāna izstrādē un sniegt priekšlikumus, piedalīties gada plāna izstrādē, piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta darbības novērtēšanā

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- sniegt atskaites Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram par paveikto darbu

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai inspekcijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju

- atbilstoši savai kompetencei veikt vienreizējus darba uzdevumus pēc inspekcijas priekšnieka un Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2014.gada 30.janvārim, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!