• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/221.AKK7): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 6.11.2014., Nr. 221 https://www.vestnesis.lv/op/2014/221.AKK7

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Administratīvā rajona tiesas (Rīgas tiesu nams) tiesneši
TIESU ADMINISTRĀCIJA...

Vēl šajā numurā

06.11.2014., Nr. 221

OP 2014/221.AKK7
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 23 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ES fondu administrēšanā vai iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un uzturēšanā

- ES fondu projektu neatbilstību sistēmas administrēšanas prasmes

- prasme izstrādāt tiesību aktus un metodoloģiskos materiālus

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā, kā arī sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem

- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda pārbaužu projektu īstenošanas vietās, neatbilstību administrēšanas un finanšu korekciju piemērošanas metodoloģijas izstrādi

- koordinēt un risināt jautājumus, kas saistīti ar ES fondu projektu neatbilstību sistēmu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē: http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!