Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 8 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (1 vakance uz noteiktu laiku - 3 gadi) - Sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles departamenta vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes un/vai pašvaldības iestādē vismaz 2 gadi
- praktiskā pieredze sociālajā darbā vismaz 2 gadi
- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldības institūcijās sociālo pakalpojumu uzraudzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas svešvalodu zināšanas (mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas darbā ar datoru ( MS Office)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja plānot un organizēt savu darbu
Darba pienākumi:
- kontrolēt sociālo pakalpojumu kvalitāti un sociālo pakalpojumu sniedzēju atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, veicot pārbaudes sociālo pakalpojumu sniedzēju institūcijās visā Latvijas teritorijā
- izskatīt iesniegumus saistībā ar sociālo pakalpojumu sniegšanu un klienta tiesību ievērošanu
- sagatavot pārbaudes aktu par sociālo pakalpojumu sniedzēja atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, nodrošināt pārbaudes laikā sniegto ieteikumu uzraudzību
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietas virzību par normatīvajos aktos noteiktās sociālo pakalpojumu kvalitātes nenodrošināšanu vai sociālo pakalpojumu sniedzēja neatbilstību normatīvo aktu prasībām un sociālās aprūpes vai sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu bez reģistrēšanās sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistrā
- nodrošināt datu aktualizāciju datu uzkrāšanas reģistrā
- apkopot sociālās politikas ieviešanai, pārraudzībai un novērtēšanai nepieciešamo informāciju par Ministru kabineta noteikto prasību sociālo pakalpojumu sniedzējiem ievērošanu, identificēt tendences un problēmas, iespējamos riskus
- piedalīties metodisko norādījumu, ieteikumu, instrukciju, tiesību aktu projektu izstrādē
- piedalīties priekšlikumu izstrādē sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles darba pilnveidošanai, sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sistēmas attīstībai un optimizācijai
- sniegt konsultācijas sociālo pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences jomā
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, kā arī ar citām juridiskām un fiziskām personām dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē Departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai elektroniski Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.