Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/173.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.09.2014., Nr. 173 https://www.vestnesis.lv/op/2014/173.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektors (uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1 )
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra...

Vēl šajā numurā

03.09.2014., Nr. 173

OP 2014/173.AKK3
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams ekonomikā) izglītība

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības Kohēzijas politiku un vadības normatīvo regulējumu

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu īstenošanas un uzraudzības procesiem

- labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz vienu gadu

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz divus gadus

- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

Darba pienākumi:

- analizēt Labklājības ministrijā (turpmāk - ministrija) īstenotās starptautiskās sadarbības (ārvalstu finanšu palīdzības, mērķsadarbības un attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības efektivitāti un sagatavot priekšlikumus tās pilnveidei

- nodrošināt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo starptautiskās sadarbības programmu un projektu finansējumu, tai skaitā analizēt tā piesaistes nepieciešamību saistībā ar nozares politikas prioritātēm un investīciju vajadzībām jauno projektu attīstīšanai

- uzraudzīt un koordinēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu pieteicējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) saistībā ar nozarei pieejamo ārvalstu finanšu palīdzības un attīstības sadarbības finansējumu un nosacījumiem to piesaistei

- uzraudzīt un metodiski vadīt apstiprināto starptautiskās sadarbības projektu īstenošanu, tai skaitā valsts budžeta priekšfinansējuma plānošanu un projektu līgumos ministrijai noteikto saistību izpildi

- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu pieteicējiem

- nodrošināt un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu pieteikumu sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu

- atbilstoši mērķsadarbības projektu līgumos noteiktajai ministrijas kompetencei nodrošināt projektu (ja ministrija ir mērķsadarbības vadošais partneris) vai atsevišķu projekta aktivitāšu (ja ministrija ir mērķsadarbības projekta partneris) īstenošanas uzraudzību un datu uzkrāšanu

- amata kompetences ietvaros piedalīties Eiropas Savienības nākotnes kohēzijas politikas stratēģijas plānošanas procesā, t.sk. Latvijas pozīcijas sagatavošanā ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos un sniegt atzinumus par citu institūciju pozīciju un tiesību aktu projektiem, kā arī piedalīties 2014.-2020. gada plānošanas perioda ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas izveidē

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par starptautiskās sadarbības projektu jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetencē esošajiem starptautiskās sadarbības projektu jautājumiem, veikt to aktualizāciju un organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju, Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldību institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!