• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/115.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 13.06.2014., Nr. 115 https://www.vestnesis.lv/op/2014/115.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: ES struktūrfondu depart. vec. referents
LR Labklājības ministrija...

Vēl šajā numurā

13.06.2014., Nr. 115

OP 2014/115.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 20 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības normatīvo regulējumu

- vēlamas zināšanas un izpratne par sociālās iekļautības veicināšanas jomu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu sagatavošanu un tā īstenošanas procesiem

- labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu amata kompetences robežās

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz divus gadus

- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)

- darba pieredze valsts pārvaldē ( ilgāka par vienu gadu)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

Darba pienākumi:

- izstrādāt atbildīgās iestādes kompetencē esošo struktūrfondu plānošanas dokumentu sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanas sadaļas un to grozījumus

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to grozījumus, kā arī šo kritēriju piemērošanas metodiku struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitātēm

- nodrošināt Ministru kabineta noteikumu par sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanu izstrādes vadību, tai skaitā par komercdarbības atbalsta nosacījumiem

- izstrādāt iesniegšanai Finanšu ministrijā valsts atbalsta programmu sākotnējai izvērtēšanai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, ja struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāte ir paredzēta komercdarbības atbalstam

- sniegt konsultācijas par projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju piemērošanu

- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu un projektu ieviešanas metodisko vadību un sniegt konsultācijas par struktūrfondu ieviešanas nosacījumu piemērošanas jautājumiem

- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu ietvaros apstiprināto projektu īstenošanas pastāvīgo novērtēšanu, organizēt pārraudzības sanāksmju darbību un veikt šo sanāksmju sekretāra funkcijas

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanas jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetencē esošajiem struktūrfondu ieviešanas jautājumiem, veikt to aktualizāciju un organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju, Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldību institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!