Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 7 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktora vietnieks
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadības jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze pēdējo piecu gadu laikā personāla struktūrvienības vadītāja amatā
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par LR normatīvajos aktos noteiktajām prasībām atskaišu sagatavošanā personālvadības jomā
- iemaņas darbā ar personāla uzskaites programmām
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, atsaucība; orientācija uz klientu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās
- spēja plānot un organizēt darbu, iniciatīva
- gatavība rīkoties saskaņā ar tiesiskuma un ētikas standartiem
- prasme ātri risināt problēmas un iespējamās konflikta situācijas
- labas iemaņas darbā MS Office programmatūras vidē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: