
Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi: Šajā laidienā 4 Pēdējās nedēļas laikā 4 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Aicinājums piedalīties konkursā
SIA "Biroja centrs Ezerparks", reģ. Nr.40103175644, rīko konkursu par apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanu LR Valsts ieņēmumu dienesta administratīvo ēku kompleksā Talejas ielā 1, Rīgā.
1. Pasūtītājs: SIA "Biroju centrs Ezerparks", reģ. Nr.40103175644, tel. 67371725.
2. Priekšmets: LR Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) administratīvo ēku kompleksa Talejas ielā 1, Rīgā (turpmāk - Objekts) apsaimniekošanas (inženiersistēmu apkalpošana, telpu un pieguļošās teritorijas uzkopšana un uzturēšana) pakalpojumu sniegšana. Biroju ēka pamatā tiks izmantota Valsts ieņēmumu dienesta vajadzībām, kā arī daļa ēkas 1. stāva telpu tiks iznomātas dažādu pakalpojumu sniedzējiem. Biroju ēkas kompleksa platība ~43 000m2, teritorijas platība ~ 33 000 m2. Objekta paredzamais apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanas uzsākšanas laiks ir 2013.gada decembris/2014.gada janvāris.
3. Līguma izpildes vieta: Rīga, Talejas iela 1.
4. Līguma darbības termiņš: 60 (sešdesmit) mēneši.
5. Pamatprasības pretendentam:
5.1. Pretendentam ir nepārtraukta pieredze apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanā (t.sk. inženiersistēmu uzturēšanā, iekštelpu un teritorijas uzkopšanā un uzturēšanā) ne mazāk kā 36 (trīsdesmit sešus) kalendāros mēnešus, tai skaitā vismaz 1 (viena) līdzīga darījumu iestāžu kompleksa (ēkas ar kopējo platību virs 15 000m2) apsaimniekošanā ne mazāk kā 24 (divdesmit četrus) mēnešus.
5.2. Pretendenta gada finanšu apgrozījums apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanas jomā 2012. gadā nav mazāks kā LVL 750 000 (septiņi simti piecdesmit tūkstoši latu). Ja Pretendents (arī apvienības dalībnieks) ir dibināts vēlāk, tad Pretendenta (vai Personu apvienības) finanšu apgrozījumam jāatbilst iepriekš minētajai prasībai attiecīgi īsākā laika periodā.
5.3. Pretendents ir spējīgs nodrošināt diennakts servisa/ avārijas dienestu (pretendenta struktūrvienība).
5.4. Pretendents savas uzvaras gadījumā veiks savas vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu konkrētajā objektā uz visu līguma darbības laiku ar atbildības limitu ne mazāk kā LVL 2`100`000 (divi miljoni viens simts tūkstoši latu) par katru gadījumu.
5.5. Pretendentam nav pasludināts maksātnespējas process, nav apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, kā arī nav uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai konstatēts, ka līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam pretendents tiks likvidēts.
5.6. Pretendentam Latvijas Republikā (LR) un valstī, kurā tas reģistrēts, vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts LR vai tā pastāvīgā dzīvesvieta nav LR), nav nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā katrā valstī nepārsniedz LVL100 (viens simts latu).
5.7. Pretendents var pārstāvēt piegādātāju apvienību, kur dalībnieku skaits ir ne lielāks kā 2 (divi).
5.8. Spēja investēt nepieciešamo iekārtu, mazvērtīgā inventāra, programmatūras iegādē un personāla apmācībā, kas nepieciešama apsaimniekošanas pakalpojumu nodrošināšanai objektā.
5.9. Pakalpojums vismaz 80% apmērā tiek nodrošināts ar saviem resursiem.
5.10. Pretendenta darba ņēmēju mēneša vidējie darba ienākumi Latvijas Republikā pirmajos trijos gada ceturkšņos pēdējo četru gada ceturkšņu periodā līdz piedāvājuma iesniegšanas dienai nav mazāki par 70% (septiņdesmit procentiem) no darba ņēmēju vidējiem darba ienākumiem valstī minētajā periodā attiecīgajā nozarē atbilstoši NACE 2.red. klasifikācijas divu zīmju līmenim pēc Valsts ieņēmumu dienesta apkopotajiem datiem, kas publicēti Valsts ieņēmumu dienesta mājaslapā internetā.
5.11. Pretendents 2012. gadā ir veicis Iedzīvotāju ienākuma nodokļa un Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas ne mazāk kā LVL 0,12 uz vienu apgrozījuma latu.
5.12. Pretendenta uzņēmumā ir izstrādāta un ieviesta kvalitātes vadības sistēma, kas atbilst noteiktiem starptautiskiem, Eiropas vai nacionālajiem standartiem (ISO 9001:2008).
5.13. Pretendenta uzņēmumā ir izstrādāta vides pārvaldības sistēma, kas atbilst noteiktiem starptautiskiem, Eiropas vai nacionālajiem standartiem (ISO 14001:2004).
5.14. Pretendenta uzņēmumā ir izstrādāta arodveselības un darba drošības pārvaldības sistēma, kas atbilst noteiktiem starptautiskiem, Eiropas vai nacionālajiem standartiem (OHSAS 18001:2007).
5.15. Pretendentam līguma izpildes laikā ir jābūt derīgam Nacionālās drošības iestādes izdotam Industriālās drošības sertifikātam.
6. Iesniedzamie dokumenti:
Pretendentus, kas spēj nodrošināt apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanu, atbilstoši augstākminētā Objekta apjomam un pasūtītāja izvirzītajiem nosacījumiem, aicinām līdz 2013.gada 10.oktobrim (ieskaitot) plkst. 15.00 iesniegt pieteikumus - nosūtot tos uz elektronisko pastu info@bce.lv, nogādājot personīgi uz adresi Meistaru ielā 10/12, Rīgā, LV-1050 vai nosūtot pa pastu, norādot šādu informāciju un iesniedzot attiecīgus dokumentus:
6.1. Informāciju par pretendentu - norādot firmu, nodokļu maksātāja reģistrācijas numuru, juridisko/faktisko adresi, kontakttālruni, bankas rekvizītus, atbildīgās amatpersonas.
6.2. Atbilstoši iepriekš definētajām prasībām, pretendentam ir jāsniedz informācija par uzņēmumu, t.sk.:
- dalībnieku vai akcionāru saraksts,
- struktūra, darbinieku skaits, sertifikāti, galveno speciālistu kvalifikāciju apliecinoši dokumenti, kā arī plānotais projekta vadītājs apsaimniekošanas pakalpojumu vadīšanā un koordinēšanā Objektā;
- kādā apmērā (%) sniegtie apsaimniekošanas pakalpojumi šobrīd tiek nodrošināti saviem spēkiem;
- sadarbības partneri (apakšuzņēmumi (nosaukums, reģ. Nr., atbildīgā kontaktpersona), norādot sniegto pakalpojumu veidu);
6.3. Pretendenta pieredzes saraksts par sniegtajiem apsaimniekošanas pakalpojumiem (objekta adrese, raksturlielumi, sniegtie pakalpojumi, sadarbības termiņš, klientu kontaktinformācija atsauksmju saņemšanai), pievienojot vismaz 3 (trīs) pozitīvas atsauksmes.
6.4. Informāciju par pretendenta finansiālo stāvokli - pēdējo 3 (trīs) gadu, t.i. 2011. un 2012. gada pārskatus, kā arī 2013. gada operatīvo bilanci.
6.5. Valsts ieņēmumu dienesta izsniegta izziņa par nodokļu un citu valsts obligāto maksājumu parādu, t.sk. atlikto maksājumu parādu neesamību. Izziņai ir jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms dokumentu iesniegšanas;
6.6. Izziņu, kas apliecina, ka Latvijā reģistrēta (atrodas pastāvīgā dzīvesvieta) pretendenta darba ņēmēju mēneša vidējie darba ienākumu pirmajos trijos gada ceturkšņos pēdējo četru gada ceturkšņu periodā līdz piedāvājuma iesniegšanas dienai nav mazāki par 70% (septiņdesmit procentiem) no darba ņēmēju vidējiem darba ienākumiem valstī minētajā periodā attiecīgajā nozarē atbilstoši NACE 2.red. klasifikācijas divu zīmju līmenim pēc Valsts ieņēmumu dienesta apkopotajiem datiem, kas publicēti Valsts ieņēmumu dienesta mājaslapā internetā.
6.7. Apliecinājums, ka pakalpojums vismaz 80% apmērā tiks nodrošināts ar saviem resursiem.
6.8. Valsts ieņēmumu dienesta izsniegta izziņa par pretendenta 2012.gadā veiktajām Iedzīvotāju ienākuma nodokļa un Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas apmēru.
6.9. Sertifikātu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 apliecinātas kopijas.
6.10. Pretendenta Nacionālās drošības iestādes izdotam Industriālās drošības sertifikāta apliecināta kopija.
6.11. Cita informācija, ko pretendents uzskata par būtisku un pakalpojuma sniegšanu raksturojošu.
7. Iesniedzamo dokumentu noformējums:
7.1. Iesniedzot dokumentus, tie ir jāiesniedz aizlīmētā aploksnē, ar norādi Konkursam "Par apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanu LR Valsts ieņēmumu dienesta administratīvo ēku kompleksā Talejas ielā 1, Rīgā".
7.2. Viesiem dokumentiem ir jābūt caurauklotiem, sanumurētiem un parakstītiem.
Tie pretendenti, kuri atbildīs SIA "Biroja centrs Ezerparks" izvirzītajām prasībām, tiks uzaicināti saņemt konkursa nolikumu, tehnisko specifikāciju un iesniegt savus piedāvājumus turpmākai dalībai konkursā. Dažādu jautājumu vai neskaidrību gadījumā, lūgums rakstīt uz elektroniskā pasta adresi info@bce.lv.
Oficiālie paziņojumi: