Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 13 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvaloda un rakstīšana
- pieredze darbā ar klientiem valsts pārvaldē vismaz 1 gads
- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju
- pieredze publisko tiesību līgumu projektu izstrādē
- teorētiskās zināšanas personas datu aizsardzības jautājumos
Pietikuma vēstulē obligāti jānorāda, kāda ir pretendenta atbilstība, katrai no šīm 8 prasībām!
Meklējam darbinieku, kuram piemīt:
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme orientēties normatīvo aktu pielietojumā
- precizitāte, laba analītiska domāšana un laika plānošanas prasme
- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- spēja patstāvīgi risināt uzdoto un uzņemties atbildību par padarīto
- pozitīva un lojāla attieksme pret darbu un apkārtējiem, komunikācijas un sadarbības spējas ar visu līmeņu darbiniekiem
- prasme orientēties sarežģītās situācijās, ātri risināt problēmas un iespējamās konflikta situācijas
- atbildība par padarīto
- vēlme pilnveidot savas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes publisko tiesību līgumu projektus
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus
- izskatīt un analizēt iesniegumus un sagatavot attiecīgo dokumentu projektus
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu
- stabilu atalgojumu LVL 400 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz LVL 450 pēc pārbaudes laika
- darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
- atsaucīgus, kompetentus un kolosālus kolēģus
- sociālās garantijas
- sakārtotu un modernu darba vidi
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026), vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā norādīta atbilstība sludinājumā norādītajām prasībām pretendentam (8 prasības)
- CV (Curriculum Vitae)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: