• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2013/140.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 22.07.2013., Nr. 140 https://www.vestnesis.lv/op/2013/140.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Krāslavas teritoriālās struktūrvienības vec. referents uz noteiktu laiku (1 vakance)
Valsts probācijas dienests...

Vēl šajā numurā

22.07.2013., Nr. 140

OP 2013/140.AKK2
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- darba pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldes institūcijas darbā vismaz 3 gadi

- darba pieredze darbā ar pašvaldību sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jautājumiem

- darba pieredze sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomas politikas veidošanas un ieviešanas jautājumos

- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office: Excel, Word, PowerPoint)

Darba pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās

- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā un novērtēt šīs politikas attīstību un īstenošanu

- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju valsts statistikas pārskatu veidlapas

- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta

- piedalīties informācijas sagatavošanā iekļaušanai ziņojumos un atskaitēs valdībai par sociālā darba un sociālās palīdzības politiku jomu jautājumiem

- sniegt atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem un sūdzībām sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jautājumos

- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba un sociālās palīdzības jautājumos

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālā darba un sociālās palīdzības jautājumu risināšanā

- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt Sociālā darba speciālistu sadarbības padomes sekretāra funkcijas

- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu ministrijas mājaslapā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas «Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021621.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!