• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2013/121.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.06.2013., Nr. 121 https://www.vestnesis.lv/op/2013/121.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā /-s nodokļu inspektora /-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
Valsts ieņēmumu dienests...

Vēl šajā numurā

26.06.2013., Nr. 121

OP 2013/121.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais eksperts

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība

- darba pieredze struktūrfondu vadības jomā - vismaz divi gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz vienu gadu

- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz divi gadi

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības normatīvo regulējumu

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu īstenošanas un uzraudzības procesiem

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas MS Office programmas lietošanas prasmes, kā arī citas biroja tehnikas lietošanas

prasmes

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu (turpmāk - struktūrfondi) sadarbības iestādēm deleģēto funkciju izpildes pārraudzību, tai skaitā uzraudzīt ar sadarbības iestādēm noslēgtajos sadarbības līgumos noteikto uzdevumu izpildi, sagatavot vērtējumu par līgumsaistību izpildi

- sagatavot ar sadarbības iestādēm noslēgto sadarbības līgumu grozījumus, tai skaitā izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus un sagatavot atbildīgās iestādes viedokli

- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda administrēšanas komiteju darbu un veikt šo komiteju sekretāra funkcijas

- izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus grozījumiem tipveida līgumā vai vienošanās par projektu īstenošanu, sagatavot atbildīgās iestādes viedokli un nepieciešamības gadījumā iniciēt tajā grozījumus

- nodrošināt struktūrfondu reglamentējošo tiesību aktu, metodiku un procedūru izvērtēšanu un atbildīgās iestādes viedokļa sagatavošanu

- piedalīties struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. -2020. gadam Eiropas Komisijas tiesību aktu saskaņošanas un Latvijas pozīcijas sagatavošanas procesos, kā arī nacionālo tiesību aktu izstrādē struktūrfondu aktivitātēm

- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu sadarbības iestādei Eiropas Sociālā fonda projektu iesniegumu vērtēšanas un apstiprināto projektu īstenošanas procesā

- sagatavot ministrijas padotības iestāžu, kas īsteno struktūrfondu projektus, darbības vērtējumu

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktu projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas, kā arī projektu grozījumu jautājumos

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28. Tālr. uzziņām 67021585 vai 67021640, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!