• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2012/116.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 25.07.2012., Nr. 116 https://www.vestnesis.lv/op/2012/116.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Robežkontroles departamenta kontroles punkta „Rēzekne” (Atbrīvošanas iela 160C, Rēzekne) inspektors – veterinārajā jomā
Pārtikas un veterinārais dienests...

Vēl šajā numurā

25.07.2012., Nr. 116

OP 2012/116.AKK2
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz Projektu vadības un starptautiskās sadarbības nodaļas projekta vadītāja amatu (uz nenoteiktu laiku)

Darba apraksts:

- vadīt un koordinēt tiesu sistēmas attīstības projektu aktivitāšu ieviešanu

- nodrošināt projekta ieviešanas un finansējuma apguves progresa patstāvīgu uzraudzību

- identificēt un paredzēt projektu ieviešanas riskus, sagatavot identificēto risku novēršanas plānu un īstenot to novēršanas pasākumus

- gatavot informāciju par projekta nepieciešamā finansējuma iekļaušanu valsts budžetā

- sagatavot projektu īstenošanas laikā noteiktos pārskatus saskaņā ar projekta līguma nosacījumiem

- izstrādāt tiesu sistēmu attīstības projektu iesniegumu dokumentāciju

- izstrādāt tiesu sistēmas attīstības projektu publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas, atbilstoši Tiesu administrācijas vajadzībām

Prasības pretendentiem/ - ēm:

- augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē un laba izpratne par tiesu sistēmu

- labas iemaņas tiesību aktu (tai skaitā normatīvo aktu) izstrādē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Project, Outlook)

- labas angļu valodas zināšanas (gan mutvārdos, gan rakstveidā)

- vismaz 3 gadu darba pieredze projektu vadīšanā un publisko iepirkumu organizēšanā

- zināšanas Eiropas Savienības fondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē

- zināšanas lietvedības organizēšanā, finanšu un laika plānošanā

- labas analītiskās prasmes

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas prezentēšanas prasmes

- prasme strādāt komandā

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pastu: atlase@ta.gov.lv 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063852.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!