• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 21.06.2011., Nr. 96 https://www.vestnesis.lv/ta/id/232028

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

21.06.2011., Nr. 96

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu sistēmanalītiķa amatam Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļā

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmu (IS) darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā

- veikt Uzņēmumu reģistra biznesa procesu analīzi, sagatavot Uzņēmumu reģistra IS izstrādes analīzes dokumentus, novērtēt nepieciešamo laiku un cilvēku resursus Uzņēmumu reģistra IS izmaiņu pieprasījumu īstenošanai

- veikt izmaiņu ietekmes analīzi uz Uzņēmumu reģistra IS darbību

- piedalīties izstrādātās programmatūras vai tās labojumu ieviešanas koordinēšanā un organizēšanā, piedalīties testēšanā, sagatavot testēšanas plānu un testpiemērus

- sadarboties ar Uzņēmumu reģistra IS izstrādātāju un uzturētāju programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas informācijas tehnoloģijās, informācijas sistēmu uzturēšanā un pilnveidošanā, teicamas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas un organizatora spējas, augsta atbildības sajūta, spējas strādāt ar liela apjoma informāciju, saskatīt iespējas un risinājumus, analītiskā domāšana

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar Visual FoxPro, PostgreSQL un XML

- zināšanas un pieredze valsts informācijas sistēmu drošības pasākumu īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram (adrese: Rīga, Pērses iela 2), faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks (-ce) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāka par 5 gadiem

- grāmatvedības, nodokļu likumu un noteikumu pārzināšana

- pieredze grāmatvedības jomā budžeta iestādē

- pieredze gada, ceturkšņa, mēneša finanšu pārskatu sagatavošanā

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Solcraft Fina Win tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā informācijas sistēmā

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu

- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšana, labas krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- organizēt dienesta grāmatvedības uzkaiti

- sagatavot dienesta virsgrāmatu

- sagatavot gada, ceturkšņa, mēneša finanšu pārskatus

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā: www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021109 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.

 

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas vadītājs (-a) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze vadošā amatā finanšu jomā ne mazāka par 5 gadiem

- grāmatvedības, nodokļu likumu un noteikumu pārzināšana

- pieredze grāmatvedības jomā budžeta iestādē

- pieredze gada, ceturkšņa, mēneša finanšu pārskatu sagatavošanā

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām

- pieredze pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā informācijas sistēmā

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu

- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšana, labas krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt kvalitatīvu un efektīvu nodaļas darba plānošanu, organizēšanu un kontroli

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā: www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.

 

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības

vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus;

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Pils iela 14, Tukums, LV-3101. Informācija pa tālruni 63124773 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

 

Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta daļā (1 vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- noformēt un uzturēt administratīvās lietas

- sagatavot dokumentus administratīvo lietu pārsūdzēšanas vai apstrīdēšanas gadījumos

- sagatavot līgumus, izskatīt personu sūdzības, iesniegumus, priekšlikumus

- sagatavot atbildes vēstules

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā 2 gadi)

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar administratīvo procesu tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlams pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no Ls 457 (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais referents Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta daļā" sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai pa e-pastu zane.gaboreca@vnc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67043772, kā arī Veselības norēķinu centra mājaslapā www.vnc.gov.lv.

 

LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Centrālās grāmatvedības nodaļas vecākais referents

Pretendentam izvirzītās prasības:

· nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā

· vismaz 3 gadu darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē un budžeta iestāžu gada pārskata sagatavošanā

· pieredze konsolidēto finanšu pārskatu sagatavošanā

· labas zināšanas budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaites jomā

· labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel), resursu vadības sistēmu "Horizon" un informācijas sistēmu "Valsts budžeta un pašvaldību budžeta pārskati"

· augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva, spēja strādāt komandā

· efektīvi plānot un organizēt savi darbu, patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas

· izpratne par AM un NBS sistēmu

Galvenie pienākumi:

· pieņemt no Aizsardzības ministrijas padotībā esošajām iestādēm mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatus

· sagatavot un iesniegt Valsts kasē AM mēneša, ceturkšņa un gada konsolidētos pārskatus

· piedalīties grāmatvedības iekšējo normatīvo aktu izstrādē un aktualizēšanā

· sniegt metodiskos norādījumus AM padotības iestādēm grāmatvedības uzskaites jautājumos

Pieteikuma anketu (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai dokumentu kopijas nosūtot uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv vai izmantojot faksu 67210412.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.

 

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 1.reģionālais nodrošinājuma centrs aicina darbā ārstu stomatologu (statuss - ārštata civilais/-ā darbinieks/-ce)

Pretendentiem/-ēm izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība stomatoloģijas specialitātē, stomatologa/zobārsta sertifikāts

- vismaz divu gadu darba pieredze stomatologa amatā

- LR pilsonis/-e

- labas valsts valodas zināšanas

- nav bijis sodīts par noziedzīgu nodarījumu

- nav bijis aizdomās turētais, apsūdzētais vai tiesājamais

- nav bijis PSRS vai Latvijas PSR vai kādas ārvalsts drošības dienesta, izlūkdienesta vai pretizlūkošanas dienesta štata vai ārštata darbinieks, aģents, rezidents vai konspiratīvā dzīvokļa turētājs

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas 10 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā ,,Latvijas Vēstnesis".

Adrese: NBS Nodrošinājuma pavēlniecības 1. reģionālā nodrošinājuma centra Personālsastāva un administrēšanas nodaļai Roņu ielā 2, Liepājā, LV-3401. Tālrunis 63404225, fakss 63422883.

 

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Aizkraukles Profesionālās vidusskolas direktora amatu

Saskaņā ar Ministru kabineta 2011.gada 2.marta rīkojumu Nr.86 "Par Aizkraukles arodvidusskolas un Viesītes arodvidusskolas reorganizāciju un Aizkraukles Profesionālas vidusskolas izveidi" Aizkraukles Profesionālās vidusskola darbību uzsāks 2011.gada 1.septembrī, pēc Izglītības un zinātnes ministrijas padotībā esošo valsts profesionālās izglītības iestāžu - Aizkraukles arodvidusskolas un Viesītes arodvidusskolas reorganizācijas (apvienošanas) - kā Izglītības un zinātnes ministrijas padotībā esošā valsts profesionālās izglītības iestāde.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra noteikumos Nr.347 "Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai" noteiktajām prasībām

- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām

- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)

- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz viens gads)

- pieredze personāla vadīšanā (vismaz 70 darbinieku kolektīva vai institūcijas ar teritoriālajām struktūrvienībām vadīšanā),

- zināšanas par profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- pieredze sadarbībā ar nozaru profesionālajām asociācijām un sociālajiem partneriem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu zināšanas - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- prasmes darbā ar datoru

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

-komunikācijas un sadarbības prasmes

Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:

- rakstveida priekšlikumi par Aizkraukles Profesionālās vidusskolas darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 4 lapām)

- pieteikuma vēstule

- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Tālr. uzziņām 67047892.

 

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktora amatu

Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas darbības pamatvirzieni:

- izstrādāt un īstenot pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas vides aizsardzības, biotehnoloģijas un pārtikas kvalitātes jomā

- īstenot izglītības procesu, veicinot studējošā personības attīstību un nodrošinot iespēju iegūt pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību un ceturtā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā izsniegt diplomus par pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- nodrošināt iespēju sagatavoties izglītības turpināšanai, lai iegūtu otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību un piektā līmeņa profesionālo kvalifikāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs, vides aizsardzības, biotehnoloģijas un pārtikas kvalitātes jomā), doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību

- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)

- pieredze akadēmiskā darbā (vismaz pieci gadi)

- pieredze personāla vadīšanā

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- pieredze sadarbībā ar nozaru sociālajiem partneriem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- prasmes darbā ar datoru

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas un sadarbības prasmes

Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:

- rakstveida priekšlikumi par Olaines Mehānikas un tehnoloģiju koledžas darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 4 lapām)

- pieteikuma vēstule

- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67047892.

 

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra"

izsludina konkursu uz VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietu

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Maksājumu kontroles nodaļā

Galvenie amata pienākumi

– veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju maksājumu pieprasījumu pārbaudes

– dokumentēt pārbaužu rezultātus, sagatavot ziņojumus un sniegt atzinumus par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

– analizēt problēmas ES struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanas procesā un sniegt priekšlikumus normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā

Prasības pretendentiem

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

– darba pieredze grāmatvedībā

– darba pieredze ES struktūrfondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

– izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem.

– labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

– vēlamas krievu valodas zināšanas

– prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

– augsta atbildība un precizitāte

– komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam

– interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

– profesionālās izaugsmes iespējas

– labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 11.jūlijam.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi "MKN vecākais eksperts", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.

 

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra"

izsludina konkursu uz VALSTS PĀRVALDES JURISKONSULTA ierēdņa amata vietu

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Juridiskā departamenta Struktūrfondu nodrošinājuma nodaļā

Galvenie amata pienākumi

– izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES struktūrfondu darbību

– sagatavot un noformēt administratīvos aktus un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem

– sagatavot līgumus par līdzfinansējuma piešķiršanu

– Sniegt konsultācijas struktūrfondu tiesiskajos jautājumos

– sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus

– pārstāvēt LIAA intereses tiesās un maksātnespējas procesos

Prasības pretendentiem

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

– amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (administratīvo aktu, līgumu u.c. juridisku dokumentu sagatavošana, vēlama pieredze tiesvedībā un/vai maksātnespējas procesos)

– zināšanas (praktiska pieredze) grāmatvedībā tiks uzskatītas par priekšrocību

– izpratne par valsts atbalstu komercdarbībai un ES struktūrfondu vadību

– izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem

– izpratne par ES tiesībām

– labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

– prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

– augsta atbildība un precizitāte

– komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam

– interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

– profesionālās izaugsmes iespējas

– labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 11.jūlijam.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi "Jurists", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.

 

Priekuļu novada pašvaldība izsludina pretendentu konkursu uz Liepas pamatskolas direktora amatu

Prasības pretendentiem:

· augstākā pedagoģiskā izglītība un nepieciešamā profesionālā kvalifikācija vai augstākā izglītība un apgūta akreditēta programma pedagoģijā ar nepieciešamo kvalifikāciju

· pieredze izglītības vadības darbā ne mazāka par 3 gadiem (Par izglītības vadības darbu tiks uzskatīts: darbs izglītības iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā, cits darbs, ja tas saistīts ar izglītības darba un izglītības iestāžu darbinieku organizēšanu, vadīšanu un kontroli (metodisko apvienību, sabiedrisko organizāciju u.c. vadītāji)

· praktiskā darba pieredze izglītības jomā ne mazāka par 5 gadiem

· teicamas latviešu valodas zināšanas

· svešvalodu zināšanas - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

· iemaņas darbā ar datoru

· zināšanas vadības darba organizēšanas metodoloģijā

· izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

· pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā

· B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Iesniedzamie dokumenti: iesniegums, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts, (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), vēlamas ieteikuma (rekomendācijas) vēstules, izglītības iestādes attīstības vīzija.

Pieteikšanās termiņš - 10 darba dienas no sludinājuma publikācijas.

Dokumentus iesniegt Priekuļu novada pašvaldībā - Priekuļu novada Priekuļu pagastā, Priekuļos, Cēsu prospektā 5 (pie sekretāres).

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Sadarbības un informācijas departamenta direktora amatā ar 2011.gada 20.jūliju tiks iecelts ĢIRTS PŪLE.

 

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākās referentes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku iecelta KARĪNA ĀRMANE.

 

Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļas paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Ventspils sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā konkursa kārtībā 2011.gada 14.jūnijā iecelta SANITA KALNIŅA.

 

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2011.gada 6.jūniju iecelta MAIRITA PLEZERE.

 

Valsts dienests Jūras un iekšējo ūdeņu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Jūras kontroles daļas Rīgas sektora vecākā inspektora amatā ar 2011.gada 13.jūniju iecelts Raitis Putniņš.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!