• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 17.06.2011., Nr. 95 https://www.vestnesis.lv/ta/id/231872

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

17.06.2011., Nr. 95

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam  kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Sociālā fonda uzraudzības nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu (t.sk. ES fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu) ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnē

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- pieredze darbā ar ES fondu līdzfinansēto aktivitāšu uzraudzību un izpratne par valsts pārvaldes un ES institūciju darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- Tavā kompetencē esošo pienākumu veikšanai nepieciešamas darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:  

- veikt atbildīgās iestādes funkcijas par ES fondu darbības programmām

- koordinēt viedokļa sniegšanu ES fondu aktivitāšu ieviešanā iesaistītajām institūcijām par veicamajiem pasākumiem tehniskās palīdzības projektu īstenošanā

- piedalīties ES fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu projektu iesniegumu vērtēšanas komisijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - grāmatvedības departamenta direktora vietnieks/-ce

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu līdzekļu uzskaiti un pārskatu sagatavošanu atbilstoši LR likumdošanas prasībām

- nodrošināt iestādes gada pārskata un citu atskaišu sagatavošanu

- piedalīties centralizēta finanšu vadības, grāmatvedības un personāla uzskaites risinājuma uzturēšanā Finanšu ministrijā un tās padotības iestādēs

- organizēt nemateriālo ieguldījumu, pamatlīdzekļu un krājumu ikgadējās inventarizācijas norisi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs

- darba pieredze grāmatvedībā

- padziļinātas zināšanas par budžeta grāmatvedību un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem

- angļu valodas zināšanas

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, pieredze darbā ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību.

- konceptuāla un analītiska domāšana

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377.

Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.

 

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rēzeknes filiāles nodarbinātības organizators (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

· augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

· vēlama darba pieredze klientu konsultēšanā (vismaz 1 gads)

· zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

· vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

· teicamas latviešu un  krievu valodas zināšanas

· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata pienākumi:

· klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem

· klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu apstrāde

· darba devēju un brīvo darba vietu reģistrācija sistēmā

· klientu datu apstrāde

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") jāiesniedz  Nodarbinātības valsts aģentūras Rēzeknes filiālē (adrese:  18.Novembra ielā 35, Rēzeknē, LV-4600), vai nosūtot uz e-pastu:  rezekne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64607800, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.

 

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieka ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

· nodrošināt kadastra un būvju kadastrālās uzmērīšanas darba organizāciju un pilnveidošanu

· koordinēt Kadastra daļas un Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas darbu un pārraudzīt uzdoto uzdevumu izpildes termiņus

· organizēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu, metodisko skaidrojumu ieviešanu un izpildes kontroli birojā

· nodrošināt klientu iesniegumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu biroja kompetences ietvaros

· sagatavot pārskatus un atskaites par biroja uzdevumu izpildi

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadībzinātnēs, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā

· ne mazāk kā divu gadu darba pieredze vadošā amatā

· Valsts zemes dienesta darbību regulējošo tiesību aktu un dienesta sniegto pakalpojumu un to juridisko aspektu pārzināšana

· ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

· pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

· divu gadu praktiska pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

· atbildīgu un intensīvu darbu lielā valsts iestādē

· atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas

· profesionālās pilnveides un mācību iespējas

Pretendentiem CV, izglītības dokumentu kopijas, pretendenta konkursa pieteikuma veidlapu (pieejama Valsts zemes dienesta mājas lapā www.vzd.gov.lv sadaļā "Vakances") iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts zemes dienesta Personāla daļā Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, 424.kabinetā. Tālrunis uzziņām 67038570; 67038609.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Nodokļu kontroles procesa vadības nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

* atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

* akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā vai informācijas tehnoloģijās

* zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

* pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādē

* prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

* prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint

* vēlamas prasmes darbā ar datorprogrammām: Business Objects, Nodokļu informācijas sistēma

* vēlama pieredze VID struktūrvienībā

* vēlama pieredze Nodokļu informācijas sistēmas (NIS) nodokļu kontroles apakšsistēmu funkcionalitāšu pārzināšanā un ievadītās informācijas iekšējā kontrolē

Galvenie pienākumi:

* izstrādāt un pilnveidot nodokļu kontroles darba plānošanas metodiku struktūrvienībām

* sagatavot ieteikumus VID nodokļu kontroles prioritātēm

* veidot VID Datu noliktavas pārskatus nodokļu kontroles pasākumu, rezultātu, uzskaites, analīzes, izvērtēšanas un iekšējās kontroles vajadzībām

* apkopot un analizēt nodokļu kontroles pasākumu rezultātus, sagatavot informācijas pārskatus un ziņojumus

* veikt ar nodokļu kontroles rezultātu uzskaiti saistīto VID Nodokļu informācijas sistēmas (NIS) apakšsistēmu pārraudzību, funkcionalitātes pilnveidošanu

* piedalīties VID informācijas sistēmu izstrādes procesā, t.sk. priekšlikumu sagatavošanā IS jaunu funkcionalitāšu izstrādei, piedalīties to ieviešanā;

* sniegt priekšlikumus VID informatīvo sistēmu pilnveidošanai nodokļu kontroles un riska analīzes vajadzībām

* izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un ārējo tiesību aktu projektus, sniegt atzinumus

Mēs gaidām jūsu:

* pieteikuma vēstuli

* profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

* izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Vēstnesī, Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VID NKP NKDPAD NKPVN_(jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67016915.

 

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu – Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais ārsts eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība – ārsta grāds;

- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs, vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā Nodaļas kompetences jautājumos

-  izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā Nodaļas kompetences jautājumos, izvērtēt un pārraudzīt to ieviešanu

- uzraudzīt, lai, izskatot sūdzības un iesniegumus,  tiek objektīvi izvērtēta ārstniecības iestādēm saistošo normatīvo aktu izpilde medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- analizēt Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas darba atskaites un ekspertīžu rezultātus medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- izskatīt un analizēt pārsūdzību gadījumus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā, nepieciešamības gadījumā pieprasot papildu informāciju no Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstiem – ekspertiem vai sūdzībā iesaistītajām ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

 

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu – Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts (četras amata vietas uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds ārstniecības specialitātē

- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- latviešu un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)

- doties regulāros darba braucienos uz Rīgu, ja pēc pretendenta izvēles darbavieta tiek noteikta Inspekcijas reģionālā ofisa telpās

GALVENIE PIENĀKUMI:

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos;

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

 

Amatu konkursu rezultāti

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Vadības stratēģijas, ārējo attiecību un starptautiskās tirdzniecības departamenta Juridiskās daļas valsts pārvaldes juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku 2011.gada 9.jūnijā iecelta INESE SUHARUKA.

 

Veselības inspekcija informē, ka 2011.gada 14.aprīļa laikrakstā izsludinātais konkurss uz vakantajiem Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstu ekspertu amatiem ir beigušies bez rezultāta.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!