• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2009. gada 14. jūlija noteikumi Nr. 773 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.4.1.5.2.apakšaktivitāti "Hidrotehnisko būvju rekonstrukcija plūdu draudu risku novēršanai un samazināšanai"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 23.07.2009., Nr. 116 https://www.vestnesis.lv/ta/id/195184

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.778

Grozījumi Ministru kabineta 1997.gada 2.septembra noteikumos Nr.312 "Kārtība un apmēri, kādos veicami maksājumi par dzīvokļa, mākslinieka darbnīcas un neapdzīvojamās telpas nodošanu īpašumā līdz dzīvojamās mājas privatizācijai"

Vēl šajā numurā

23.07.2009., Nr. 116

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 773

Pieņemts: 14.07.2009.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.773

Rīgā 2009.gada 14.jūlijā (prot. Nr.48 31.§)

Noteikumi par darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.1.5.2.apakšaktivitāti “Hidrotehnisko būvju rekonstrukcija plūdu draudu risku novēršanai un samazināšanai”

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.prioritātes “Kvalitatīvas vides dzīvei un ekonomiskajai aktivitātei nodrošināšana” 3.4.1.pasākuma “Vide” 3.4.1.5.aktivitātes “Vides risku samazināšana” 3.4.1.5.2.apakš­aktivitāti “Hidrotehnisko būvju rekonstrukcija plūdu draudu risku novēršanai un samazināšanai” (turpmāk – aktivitāte), projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus, prasības projekta iesniedzējam, atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.

2. Aktivitātes mērķis ir samazināt plūdu risku teritorijās, kas atbilst plūdu risku novērtēšanas un pārvaldības nacionālās programmas pirmā plūdu riska vai ārkārtas scenārija 1C kritērijam.

3. Aktivitātes ietvaros īstenotos projektus līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Aktivitātes ietvaros pieejamais publiskais finansējums ir 4134140 latu, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums – 3514020 latu un valsts budžeta un pašvaldības finansējums – 620120 latu.

4. Aktivitātes īstenošanā atbildīgā iestāde ir Vides ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde). Atbildīgajai iestādei ir šādas funkcijas:

4.1. nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu atlasi, vērtējot projektu iesniegumus Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņemšanai;

4.2. sniegt projekta iesniedzējam informāciju par projekta iesnieguma sagatavošanu;

4.3. divu mēnešu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās publicēt Vides ministrijas tīmekļa vietnē iepirkumu vadlīnijas un iepirkuma procedūru dokumentu paraugus;

4.4. piedalīties vienošanās izstrādē par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās);

4.5. plānot informatīvus pasākumus par aktivitātes īstenošanu un publiskot informāciju Vides ministrijas tīmekļa vietnē, tai skaitā par aktivitātes ietvaros apstiprinātajiem projektiem;

4.6. nodrošināt, lai netiktu pārsniegts šajos noteikumos noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums, un uzraudzīt pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes un projektu līmenī, kontrolējot projektu finanšu plānu izpildi.

5. Sadarbības iestāde ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā. Sadarbības iestādei ir šādas funkcijas:

5.1. izstrādāt un slēgt vienošanos ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma saņēmēju (turpmāk – finansējuma saņēmējs);

5.2. izskatīt finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniegt to Iepirkumu uzraudzības birojā;

5.3. nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma un valsts budžeta finansējuma plānošanu un līdzekļu izlietošanu saskaņā ar vienošanās noteikumiem, kas noslēgta ar finansējuma saņēmēju;

5.4. izskatīt un apstiprināt finansējuma saņēmēja iesniegtos progresa pārskatus un pārbaudīt maksājumu pieprasījumus, apstiprināt maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu summas, sagatavot maksājumu uzdevumus un iesniegt tos maksājumu iestādē;

5.5. sagatavot izdevumu deklarācijas un iesniegt tās vadošajā iestādē;

5.6. sagatavot Eiropas Reģionālās attīstības fonda maksājuma prognozes un iesniegt tās maksājumu iestādē un vadošajā iestādē;

5.7. nodrošināt informācijas iesniegšanu atbildīgajā iestādē par aktivitātes īstenošanai pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apguvi;

5.8. nodrošināt informācijas uzkrāšanu par projektiem un tās nodošanu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmai;

5.9. plānot un īstenot informācijas un publicitātes pasākumus projektu līmenī, tai skaitā sniegt finansējuma saņēmējam atzinumu par vienošanās nosacījumu izpildi un projektu īstenošanas vietās uzraudzīt publicitātes pasākumu nodrošināšanu, kas noteikti Komisijas 2006.gada 8.decembra Regulā (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu;

5.10. pēc vienošanās noslēgšanas publicēt savā tīmekļa vietnē informāciju par projektiem;

5.11. nodrošināt aktivitātes uzraudzību un kontroli, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1.un 2.punktā minētā principa izpildi projektu līmenī, kā arī izvērtēt projektu riskus un sagatavot ikgadējo plānu par pārbaudēm projektu īstenošanas vietās, sadarbībā ar atbildīgo iestādi veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās;

5.12. izvērtēt vienošanās grozījumus, pieņemt lēmumu par grozījumu atbalstīšanu vai noraidīšanu un saskaņot tos ar atbildīgo iestādi, ja grozījumi ietver izmaiņas:

5.12.1. projekta uzraudzības rādītājos;

5.12.2. projekta aktivitātēs, paredzot jaunu aktivitāšu iekļaušanu projektā vai tādas aktivitāšu izmaiņas, kas finanšu izteiksmē pārsniedz 20 procentu no projekta kopējām izmaksām;

5.12.3. projekta izmaksās vairāk par 20 procentiem no projekta kopējām izmaksām.

6. Aktivitāti īsteno atklātas projektu iesniegumu atlases veidā.

II. Projekta atbalstāmās darbības, attiecināmās un neattiecināmās izmaksas

7. Aktivitātes ietvaros atbalsta esošo hidrotehnisko būvju rekonstrukciju plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai.

8. Attiecināmas ir izmaksas, kas tieši saistītas ar projekta ietvaros veiktajām darbībām. Ievērojot nosacījumus, kas ietverti Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulā (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, un Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 5.jūlija Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu un Regulas (EK) Nr.1783/1999 atcelšanu, attiecināmas ir šādas izmaksas:

8.1. projekta sagatavošanas izmaksas – projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma, tā aktualizācijas un ar ietekmes uz vidi novērtējumu saistītās dokumentācijas izstrādes izmaksas, kā arī tehniskā projekta, būvprojekta izstrādes un ar to saistītās būvekspertīzes izmaksas, bet ne vairāk kā seši procenti no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;

8.2. autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas, bet ne vairāk kā četri procenti no būvdarbu attiecināmajām izmaksām;

8.3. būvdarbu izmaksas;

8.4. piegāžu līgumu izmaksas, tai skaitā izmaksas tehnoloģisko iekārtu iegādei, montāžai un noregulēšanai.

9. Projekta kopējo budžetu veido arī finanšu rezerve neparedzētiem izdevumiem, kas var būt līdz pieciem procentiem no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām. Projekta finanšu rezervi izmanto šo noteikumu 8.punktā minēto tiešo attiecināmo izmaksu segšanai, pirms finanšu rezerves izmantošanas veicot attiecīgus grozījumus vienošanās noteikumos.

10. Izmaksas nevar uzskatīt par attiecināmām, ja projekta iesnieguma iesniegšanas dienā būves ir pieņemtas ekspluatācijā un ir parakstīti preču nodošanas un pieņemšanas akti.

11. Neattiecināmas ir šādas izmaksas:

11.1. projekta sagatavošanas izmaksas – projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma, tā aktualizācijas un ar ietekmes uz vidi novērtējumu saistītās dokumentācijas izstrādes izmaksas, tehniskā projekta, būvprojekta izstrādes un ar to saistītās būvekspertīzes izmaksas, kas pārsniedz sešus procentus no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;

11.2. autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas, kas pārsniedz četrus procentus no būvdarbu attiecināmajām izmaksām.

12. Projekta neattiecināmās izmaksas nevar būt lielākas par 10 procentiem no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām. Valsts budžeta iestāde projekta neattiecināmās izmaksas neplāno no valsts budžeta līdzekļiem.

13. Projekta iesniegumā neiekļauj šādas izmaksas:

13.1. administratīviem vai projekta vadības mērķiem izmantojamo ilglietojuma iekārtu (arī datortehnikas un transportlīdzekļu) izmaksas;

13.2. maksu par grāmatvedības un revīzijas pakalpojumiem;

13.3. maksu par juridiskām, tehniskām un finanšu konsultācijām, kas sniegtas par projektu tā īstenošanas laikā;

13.4. projekta vadībā iesaistītā personāla atalgojumu un administratīvos izdevumus projekta vadībai, finansējuma saņēmēja kārtējās uzturēšanas izmaksas, kā arī publicitātes pasākumu izmaksas, ja tie pārsniedz minimālās prasības, ko nosaka normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;

13.5. apgrozāmo un aizņēmuma līdzekļu iegādes izmaksas, samaksu par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, rezervēšanu un apkalpošanu, maksu par finanšu darījumiem, nokavējuma procentus, līgumsodus un tiesvedības izdevumus;

13.6. nekustamā īpašuma pirkuma izmaksas;

13.7. projekta ieviešanai īpaši pirktu vai ražotu ilglietojuma iekārtu (arī iekārtu, kuras tiek izmantotas būvniecības procesā) iegādes izmaksas;

13.8. lietotu iekārtu pirkuma izdevumus;

13.9. izdevumus, kas neparedz tūlītēju iekārtu pirkumu, piemēram, līzingu.

III. Prasības projekta iesniedzējam

14. Projekta iesniedzējs var būt pašvaldības un valsts institūcijas, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem civilās aizsardzības jomā nodrošina pretplūdu pasākumus.

15. Projekta iesniedzējs projekta īstenošanai neveido partnerību.

IV. Projektu iesniegumu atlase

16. Projektu iesniegumu atlasi izsludina divās atlases kārtās atbilstoši attiecīgajai atlases kārtai pieejamajiem Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma līdzekļiem:

16.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 1 757 010 latu;

16.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 1 757 010 latu;

16.3. ja pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums netiek piešķirts vai izlietots, to novirza otrās projektu iesniegumu atlases kārtas finansēšanai.

17. Atbildīgā iestāde paziņojumu par projektu iesniegumu iesniegšanu (turpmāk – paziņojums) izsludina:

17.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai – ne vēlāk kā divus mēnešus pēc šo noteikumu stāšanās spēkā;

17.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai – līdz 2011.gada 1.martam.

18. Paziņojumā norāda projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamo finansējumu, tās sākuma datumu un beigu termiņu. Paziņojumu atbildīgā iestāde izsludina:

18.1. laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”;

18.2. Vides ministrijas tīmekļa vietnē.

19. Šo noteikumu 14.punktā minētie projekta iesniedzēji projekta iesniegumu (1.pielikums) iesniedz atbildīgajā iestādē triju mēnešu laikā pēc atklātas projektu iesniegumu atlases kārtas izsludināšanas. Atbildīgā iestāde var pagarināt projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu uz laiku līdz diviem mēnešiem, publicējot sludinājumu par projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa pagarinājumu savā tīmekļa vietnē un laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”:

19.1. ja Eiropas Savienības fondu uzraudzības komiteja pieņēmusi lēmumu par izmaiņām projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijos;

19.2. ja pēc paziņojuma par projektu iesniegumu iesniegšanu šajos noteikumos tiek izdarīti grozījumi.

V. Projektu iesniegumu iesniegšana

20. Maksimālā Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalsta intensitāte nepārsniedz 85 procentus no kopējām attiecināmajām izmaksām.

21. Minimālās attiecināmās izmaksas aktivitātes ietvaros vienam projektam ir 70 280 latu, maksimālās attiecināmās izmaksas vienam projektam – 1 405 608 lati.

22. Projektu iesniegumu skaits vienam projekta iesniedzējam, lai saņemtu Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu, gan aktivitātes, gan attiecīgās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros nav ierobežots.

23. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu sagatavo atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 34., 35., 36. un 37., 38., 39. vai 40., 41., 42., 43.punktam.

24. Projekta iesniedzējs projekta iesnieguma veidlapai pielikumā pievieno šo noteikumu 2.pielikuma 45.punktā minētos dokumentus.

VI. Projektu iesniegumu vērtēšana un lēmumu pieņemšana

25. Atbildīgā iestāde izveido atklātas projektu iesniegumu atlases Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – vērtēšanas komisija) un apstiprina tās nolikumu. Vērtēšanas komisijas sastāvā ir atbildīgās iestādes, Vides ministrijas, Latvijas Pašvaldību savienības, kā arī to biedrību un nodibinājumu pārstāvji, kuru darbības mērķis saistīts ar vides aizsardzības jautājumiem. Vērtēšanas komisijā vadošās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvji ir novērotāja statusā.

26. Atbildīgā iestāde:

26.1. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās izstrādā un apstiprina atklātas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku;

26.2. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās ievieto Vides ministrijas tīmekļa vietnē atklātas projektu iesniegumu atlases projektu iesnieguma veidlapu (1.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapu (2.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu īstenošanai nepieciešamos metodiskos materiālus (iepirkumu vadlīnijas un iepirkumu procedūru dokumentu paraugus);

26.3. reģistrē iesniegtos projektu iesniegumus, piešķir tiem identifikācijas numuru un divu nedēļu laikā pēc projekta iesnieguma saņemšanas projekta iesniedzējam izsniedz, nosūta elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) vai pa pastu apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu. Ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, atbildīgā iestāde izsniedz apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu (norādot reģistrācijas numuru) tūlīt pēc projekta iesnieguma saņemšanas.

27. Projektu iesniegumu vērtē atbilstoši administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes kritērijiem (2.pielikums).

28. Projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem un atbilstības kritērijiem vērtē ar “Jā” vai “Nē” (“Jā” – atbilst, “Nē” – neatbilst). Ja projekta iesnieguma administratīvais vai atbilstības kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekta iesniegumu attiecībā uz šo kritēriju nevērtē.

29. Projekta iesnieguma atbilstību kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu:

29.1. projekta iesnieguma vērtējumā atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 1., 2., 3. un 5.punktā minētajam kritērijam ir jāsaņem vismaz viens punkts, atbilstoši 4. un 6.punktā minētajam kritērijam – vismaz divi punkti;

29.2. par projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 7., 8., 9., 10., 11. un 12.punktā minētajiem kritērijiem projekta iesniegums var saņemt papildu punktus.

30. Vērtēšanas komisija vērtē projektu iesniegumus šādā secībā:

30.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 33., 35. un 36.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir “Nē”, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;

30.2. ja projekta iesniegums šo noteikumu 30.1.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar “Jā”, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 13., 14., 17., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 29., 30., 31., 32., 34., 37., 40., 41., 42., 43. un 44.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir “Nē”, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;

30.3. ja projekta iesniegums šo noteikumu 30.2.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar “Jā”, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 15., 16., 18., 26., 27., 28., 38., 39. un 45.punktā minētajiem kritērijiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 29.punktu. Ja projekta iesnieguma vērtējums neatbilst kvalitātes kritērijiem atbilstoši šo noteikumu 29.1.apakšpunktam, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina.

31. Ja divi vai vairāki projektu iesniegumi ir saņēmuši vienādu punktu summu, tos sarindo projektu iesniegumu prioritārajā sarakstā šādā secībā:

31.1. projekta iesniegums, kas saņēmis augstāko vērtējumu šo noteikumu 2.pielikuma 1.punktā minētajā kritērijā;

31.2. projekta iesniegums, kas saņēmis augstāko vērtējumu šo noteikumu 2.pielikuma 2.punktā minētajā kritērijā;

31.3. projekta iesniegums, kas saņēmis augstāko vērtējumu šo noteikumu 2.pielikuma 8.punktā minētajā kritērijā;

31.4. projekta iesniegums, kas saņēmis augstāko vērtējumu šo noteikumu 2.pielikuma 6.punktā minētajā kritērijā;

31.5. projekta iesniegums, kas saņēmis augstāko vērtējumu šo noteikumu 2.pielikuma 9.punktā minētajā kritērijā.

32. Atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja:

32.1. tas atbilst šo noteikumu 2.pielikumā minētajiem administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes kritērijiem;

32.2. sarindojot novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktus ieguvušo projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros ir pieejams finansējums projekta īstenošanai.

33. Lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu var ietvert šādus nosacījumus, kas projekta iesniedzējam jāizpilda lēmumā norādītajā termiņā, lai tas varētu noslēgt vienošanos:

33.1. precizēt informāciju par projekta iesniedzēju (kontaktinformāciju un rekvizītus) (1.pielikums);

33.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 45.punktā minētajam kritērijam;

33.3. precizēt visus iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 38. un 39.punktā minētajiem kritērijiem;

33.4. precizēt izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā un attiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 10. un 11.punktam;

33.5. precizēt izmaiņas kopējā neattiecināmo izmaksu summā un neattiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 13. un 14.punktam;

33.6. precizēt projekta laika grafiku atbilstoši plānotajām projekta aktivitātēm (2.pielikuma 18.punkts);

33.7. precizēt naudas plūsmas prognozi (2.pielikuma 26.punkts);

33.8. precizēt projekta iesniegumā plānoto projekta īstenošanu un plānoto cilvēkresursu nodrošinājumu (2.pielikuma 27.punkts);

33.9. precizēt informāciju par publicitātes pasākumiem (2.pielikuma 28.punkts).

34. Šo noteikumu 33.punktā minētajā lēmumā ietvertos nosacījumus projekta iesniedzējs izpilda atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav ilgāks par diviem mēnešiem pēc attiecīgā lēmuma saņemšanas. Lēmumā noteikto termiņu nevar pagarināt.

35.  Vērtēšanas komisija 20 darbdienu laikā pēc lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu norādītā termiņa beigām vērtē, kā izpildīts minētais lēmums, un atbildīgā iestāde sagatavo atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi.

36. Ja projekta iesniedzējs lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietvertos nosacījumus nav izpildījis vai nav izpildījis lēmumā noteiktajā termiņā, atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs un projekta iesniegums uzskatāms par noraidītu.

37. Lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta projekta iesniedzējam pa pastu vai elektroniskā dokumenta formā (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).

VII. Projekta īstenošana

38. Finansējuma saņēmējs:

38.1. nodrošina visu projekta ietvaros paredzēto iepirkuma procedūru veikšanu. Pirmo iepirkuma procedūru izsludina triju mēnešu laikā pēc vienošanās noslēgšanas;

38.2. visas projekta aktivitātes īsteno triju gadu laikā pēc vienošanās noslēgšanas;

38.3. ne retāk kā reizi trijos mēnešos nodrošina aktuālās informācijas ievietošanu savā tīmekļa vietnē (ja tāda ir) par projekta īstenošanas procesu;

38.4. nodrošina pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu sadarbības iestādē saskaņā ar vienošanos.

39. Ja finansējuma saņēmējs nav valsts budžeta iestāde, pēc vienošanās noslēgšanas sadarbības iestāde ieskaita finansējuma saņēmēja kontā avansa maksājumu 20 procentu apmērā no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma un valsts budžeta finansējuma.

40. Vienošanās noteikumos grozījumus neizdara:

40.1. ja faktiskās neattiecināmās izmaksas attiecībā pret projektā sākotnēji noteiktajām neattiecināmajām izmaksām mainās mazāk nekā par 20 procentiem;

40.2. ja projekta fizisko rādītāju izmaiņas projekta īstenošanas laikā nepārsniedz piecus procentus no projekta apstiprinātā apmēra naudas izteiksmē;

40.3. ja izmaiņas projekta iepirkumu plānā nemaina iepirkumu kopējo apjomu.

41. Ja finansējuma saņēmējs neievēro iepirkumu regulējošajos normatīvajos aktos noteiktās prasības, izmaksas, kas rodas noslēgto iepirkuma līgumu ietvaros, tiek uzskatītas par neattiecināmām projekta izmaksām.

VIII. Aktivitātes uzraudzība pēc projektu īstenošanas

42. Finansējuma saņēmējs ir atbildīgs par projekta īstenošanu un rezultātu uzturēšanu vismaz piecus gadus pēc pēdējā maksājuma saņemšanas par attiecīgo projektu.

43. Finansējuma saņēmējs piecus gadus pēc pēdējā maksājuma saņemšanas reizi gadā saskaņā ar šo noteikumu 3.pielikumu sniedz informāciju atbildīgajai iestādei par:

43.1. projekta ietvaros sasniegto rezultātu atbilstību projekta iesniegumā definētajiem mērķiem;

43.2. projekta ietvaros sasniegtajiem projekta iznākuma un rezultāta rādītājiem;

43.3. radīto pamatlīdzekļu īpašnieka juridisko statusu;

43.4. sabiedrības informēšanas pasākumiem par projekta rezultātiem un ieguvumiem sabiedrībai.

44. Finansējuma saņēmējs šo noteikumu 3.pielikumā minēto veidlapu pirmo reizi iesniedz atbildīgajā iestādē gada laikā pēc pēdējā maksājuma saņemšanas par attiecīgo projektu un turpmāk reizi gadā saskaņā ar vienošanos.

45. Atbildīgā iestāde vismaz piecus gadus pēc pēdējā maksājuma saņemšanas par attiecīgo projektu (ja vienošanās nenosaka ilgāku laikposmu) nodrošina informācijas uzkrāšanu un analīzi par aktivitātes mērķu sasniegšanu.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Vides ministrs R.Vējonis

 

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2009.gada 24.jūliju.

pielikums 1 un 3

ZIP 367kb

Vides ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 14.jūlija noteikumiem Nr.773

KN773P1_PAGE_01.JPG (106248 bytes)

KN773P1_PAGE_02.JPG (83502 bytes)

KN773P1_PAGE_03.JPG (92376 bytes)

KN773P1_PAGE_04.JPG (97631 bytes)

KN773P1_PAGE_05.JPG (96824 bytes)

KN773P1_PAGE_06.JPG (120345 bytes)

KN773P1_PAGE_07.JPG (55338 bytes)

KN773P1_PAGE_08.JPG (119537 bytes)

KN773P1_PAGE_09.JPG (93695 bytes)

KN773P1_PAGE_10.JPG (185101 bytes)

Vides ministrs R.Vējonis

 

Vides ministrijas iesniegtajā redakcijā

2.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 14.jūlija noteikumiem Nr.773

Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapa

Nr.

Kritērijs

Vērtējums

1. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtējums punktos

1.

Projekta gatavības stadija:

jāiegūst vismaz 1 punkts

1.1.

projekta iesniedzējs nav sagatavojis tehniskās specifikācijas būvdarbu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem un nav izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts vismaz vienam projekta plānotajam būvdarbu iepirkumam

0

1.2.

sagatavota tehniskā specifikācija būvdarbu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem

1

1.3.

izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts vismaz vienam projekta plānotajam būvdarbu iepirkumam

2

1.4.

izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts visiem projekta plānotajiem būvdarbu iepirkumiem

3

2.

Projekta plānotais īstenošanas laiks:

jāiegūst vismaz
1 punkts

2.1.

ir lielāks par 4 gadiem

0

2.2.

ir no 3 līdz 4 gadiem

1

2.3.

ir no 2 līdz 3 gadiem (neieskaitot)

2

2.4.

ir mazāks par 2 gadiem

3

3.

Projekta ieviešanas efektivitāte:

jāiegūst vismaz 1 punkts

3.1.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa lielāka par 3,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

0

3.2.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir no 3  līdz 3,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

1

3.3.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir no 2,5  līdz 3 procentiem (neieskaitot) no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

2

3.4.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir mazāka par 2,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

3

4.

Projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums:

jāiegūst vismaz 2 punkti

4.1.

projekta iesniegumā nav veikts iespējamo risku izvērtējums

0

4.2.

projekta iesniegumā iespējamo risku izvērtējums veikts nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi

1

4.3.

projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi

2

4.4.

projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai

3

5.

Projekta iesniegumā ir izanalizētas iespējamās alternatīvas (finanšu, tehnoloģiskais, tehniskais risinājums):

jāiegūst vismaz 1 punkts

5.1.

nav veikta alternatīvu analīze

0

5.2.

alternatīvu analīze veikta tikai vienam no parametriem

1

5.3.

ir veikta alternatīvu analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli

2

5.4.

ir veikta alternatīvu analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar visobjektīvākajām izmaksām

3

6.

Rekonstruējamās infrastruktūras ilgtspējīgas lietošanas novērtējums:

jāiegūst vismaz 2 punkti

6.1.

nav veikts novērtējums par rekonstruējamās infrastruktūras kalpošanas laiku

0

6.2.

rekonstruējamās infrastruktūras kalpošanas laiks ir mazāks par 5 gadiem

1

6.3.

rekonstruējamās infrastruktūras kalpošanas laiks ir no 5 līdz 10 gadiem

2

6.4.

rekonstruējamās infrastruktūras kalpošanas laiks pārsniedz 10 gadus

3

7.

Izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs (infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks (gadi) attiecībā pret projekta sākotnējām izmaksām):

Piezīme. Vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju aprēķina attiecībā uz projektu iesniegumiem, kuri atbilst administratīvajiem un atbilstības kritērijiem – projektu izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju summa attiecībā pret atlases kārtas projektu iesniegumu skaitu.

kritērijs dod papildpunktus

7.1.

mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem

1

7.2.

vienāds ar vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, vai par 10 procentiem to pārsniedz, vai par 10 procentiem mazāks par to

2

7.3.

lielāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem

3

8.

Īstenojot projektu, tiks novērsti plūdu draudi iedzīvotājiem:

kritērijs dod papildpunktus

8.1.

iedzīvotāju skaits līdz 500 (neieskaitot)

1

8.2.

iedzīvotāju skaits no 500 līdz 2000 (neieskaitot)

2

8.3.

iedzīvotāju skaits no 2000 līdz 5000 (neieskaitot)

4

8.4.

iedzīvotāju skaits no 5000 līdz 10000 (neieskaitot)

6

8.5.

iedzīvotāju skaits no 10000 līdz 50000

8

8.6.

iedzīvotāju skaits lielāks par 50 000

10

9.

Īstenojot projektu, tiks novērsti plūdu draudi kultūrvēsturiskiem un saimnieciskās darbības objektiem:

9.1.

piesārņojošās saimnieciskās darbības veicēji un piesārņotās vietas:

Piezīme. Atbilstoši likumā “Par piesārņojumu” noteiktajām piesārņojošo darbību kategorijām

(Projekta iesniegums saņem vērtējumu par 9.1.1. vai 9.1.2. kritēriju, kura vērtējums summējas ar 9.1.3. vai 9.14. un 9.1.5. kritērija vērtējumu)

kritērijs dod papildpunktus

9.1.1.

1 B kategorijas piesārņojošas darbības veicējs

2

9.1.2.

2 un vairāk B kategorijas piesārņojošas darbības veicēji

3

9.1.3.

1 A kategorijas piesārņojošas darbības veicējs

4

9.1.4.

2 un vairāk A kategorijas piesārņojošas darbības veicēji

6

9.1.5.

piesārņotās vietas, kas reģistrētas Piesārņoto un potenciāli piesārņoto vietu datu bāzē

3

9.2.

infrastruktūras objekti:

punkti summējas, kritērijs dod papildpunktus

9.2.1.

tilti

2

9.2.2.

lielceļi, pilsētas maģistrāles

2

9.2.3.

dzelzceļš

2

9.2.4.

elektroapgādes sistēmas

2

9.3.

kultūrvēsturiskie objekti:

Piezīme. Atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem kultūras pieminekļu aizsardzības jomā

kritērijs dod papildpunktus

9.3.1.

vietējas nozīmes

1

9.3.2.

reģionālās nozīmes

2

9.3.3.

valsts nozīmes

3

10.

Projekta ietekme uz nacionālas nozīmes lauksaimnieciskajām teritorijām:

Piezīme. Atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem lauksaimniecisko teritoriju izmantošanas jomā

kritērijs dod papildpunktus

10.1.

projekts neietekmē nacionālas nozīmes lauksaimnieciskās teritorijas

0

10.2.

īstenojot projektu, tiks novērsti plūdu draudi nacionālas nozīmes lauksaimnieciskajās teritorijas

3

1.1. Kritēriji par horizontālām prioritātēm

Vērtējums punktos

11.

Projekta iesniedzēja papildu finansiālais ieguldījums projekta realizācijā (makroekonomiskā stabilitāte):

kritērijs dod papildpunktus

11.1.

mazāk nekā 5 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

1

11.2.

no 5 līdz 10 procentiem no projekta attiecināmajām izmaksām

2

11.3.

vairāk nekā 10 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

3

12.

Projekta ietekme uz īpaši aizsargājamajām dabas teritorijām (ilgtspējīga attīstība):

kritērijs dod papildpunktus

12.1.

projekts neietekmē īpaši aizsargājamās dabas teritorijas

0

12.2.

īstenojot projektu, tiks novērsti plūdu draudi īpaši aizsargājamajām dabas teritorijām

3

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

2.1. Projekta atbilstības kritēriji

Jā/Nē/NA

13.

Projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim – samazināt plūdu risku teritorijās, kas atbilst plūdu risku novērtēšanas un pārvaldības nacionālās programmas pirmā plūdu riska vai ārkārtas scenārija 1C kritērijam

Piezīme. 1C – plūdu riski pilsētām, kuras apdraud vairāku plūdu cēloņu kombinācija

N

14.

Projekta iesniegums atbilst aktivitātes atbalstāmajām darbībām – esošo hidrotehnisko būvju rekonstrukcija plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai

N

15.

Projekta iesniegums atbilst aktivitātes attiecināmajām izmaksām

P

16.

Projekta iesniegums atbilst aktivitātes neattiecināmajām izmaksām

P

17.

Projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām

N

17.1.

sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums

17.2.

plānotie uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi, un tie atbilst aktivitātes mērķim

17.3.

sniegts veicamo darbību izvietojums projekta īstenošanas teritorijā

17.4.

sniegti veicamo darbību ekonomiskie ieguvumi

17.5.

sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie vides ieguvumi

17.6.

sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ieviešanā plūdu draudu novēršanas jomā

18.

Projekta laika grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm

P

19.

Iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību:

N

19.1.

ir atbilstoši plānotas projekta rezultātā radīto vērtību uzturēšanas izmaksas

19.2.

ir vai būs pieejams personāls, lai nodrošinātu projekta rezultātā radīto vērtību uzturēšanu

20.

Projekta iesniegumā norādītie būvdarbu un aprīkojuma piegādes rādītāji atbilst projekta aprakstam un ietver galvenos darbus, kas raksturo izvirzīto mērķu sasniegšanu

N

21.

Pieprasītā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma atbalsta intensitāte nepārsniedz 85 procentus no projekta attiecināmajām izmaksām

N

22.

Pieprasītā valsts budžeta finansējuma atbalsta intensitāte noteikta atbilstoši normatīvajam aktam par aktivitātes īstenošanu

N

23.

Projekta attiecināmās izmaksas nepārsniedz 1 405 608 latus

N

24.

Projekta attiecināmās izmaksas nav mazākas par 70 280 latiem

N

25.

Projekta budžetā iekļautās izmaksas:

N

25.1.

ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas

25.2.

ir saskaņā ar būvdarbu tāmi

25.3.

atbilst prognozētajām tirgus cenām

25.4.

ir samērīgas un pamatotas, norādīti skaidri pieņēmumi izmaksu aprēķinam

26.

Projekta naudas plūsmas prognoze:

P

26.1.

parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi

26.2.

atbilst plānotajam laika grafikam

26.3.

atbilst projekta finanšu plānam

27.

Projekta iesniegumā plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas:

P

27.1.

projekta administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai

27.2.

finanšu (piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai

27.3.

tehniskajai (piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai

28.

Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto projektu publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumu īstenošanu

P

2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji

Jā/Nē

29.

Projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai valsts iestāde, kas, pamatojoties uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, nodrošina pretplūdu pasākumus

N

30.

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka rekonstruējamā infrastruktūra ir projekta iesniedzēja īpašumā

N

31.

Projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu uz iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmo darbadienu

N

32.

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka tā rīcībā ir dokumenti, kas apliecina, ka projekta iesniedzējam ir tiesības veikt būvdarbus zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi

N

3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Jā/Nē/NA

33.

Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā

N

34.

Projekta iesniegums sagatavots atbilstoši aktivitātes iesnieguma veidlapai

N

35.

Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā

N

36.

Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā

N

37.

Projekta iesniegumu parakstījusi pilnvarota persona

N

38.

Iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināls un trīs kopijas, kā arī elektroniskā versija, kurai pielikumā ir tikai izmaksu ieguvumu analīze (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā)

P

39.

Gan projekta iesnieguma oriģināls, gan kopijas iesniegtas caurauklotas, pievienoto dokumentu lapas numurētas (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā)

P

40.

Projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu noteiktajām prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)

N

41.

Projekta iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)

N

42.

Projekta iesniegums izstrādāts DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)

N

43.

Projekta iesnieguma pielikumi ir izstrādāti un noformēti atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)

N

44.

Projekta iesnieguma veidlapā aizpildītas visas tās sadaļas

N

45.

Projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi:

P

45.1.

projekta tehniski ekonomiskais pamatojums (atsevišķos veco aizsargdambju posmos tehniski un ekonomiski jāpamato jauna infrastruktūras posma būve)

45.2.

projekta kartogrāfiskais materiāls ir atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par projekta aktivitāšu izvietojumu projekta īstenošanas teritorijā un to ietekmi uz dabas objektiem apkārtējā teritorijā

45.3.

atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem būvniecības jomā, sagatavots un apstiprināts tehniskais projekts inženieraizsardzības būvju rekonstrukcijām vai tehniskā specifikācija būvdarbu iepirkuma izsludināšanai

45.4.

būvdarbu tāme

45.5.

pašvaldības lēmums par projekta finansējuma nodrošināšanu

45.6.

pašvaldības, kurā plānots veikt būvdarbus, apliecinājums, ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošam pašvaldības teritorijas plānojumam vai detālplānojumam

45.7.

Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepiemērošanu

45.8.

projekta naudas plūsmas prognoze

Apzīmējumi:

1) N – negatīva vērtējuma gadījumā projekta iesniegumu noraida;

2) P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, veicot precizējumus projekta iesniegumā, lēmuma noteiktajā termiņā);

3) NA (neattiecas) – ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju.

Vides ministrs R.Vējonis


 

3.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 14.jūlija noteikumiem Nr.773

KN773P3_PAGE_1.JPG (78498 bytes)

KN773P3_PAGE_2.JPG (90512 bytes)

Vides ministrs R.Vējonis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!