• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 1999. gada 19. oktobra noteikumi Nr. 352 "Latvijas Republikas iestāšanās Eiropas Savienībā sarunu delegācijas nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.10.1999., Nr. 348/350 https://www.vestnesis.lv/ta/id/16557

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.353

Kārtība, kādā izsniedzami valsts atzīti vispārējās izglītības dokumenti

Vēl šajā numurā

22.10.1999., Nr. 348/350

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 352

Pieņemts: 19.10.1999.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Latvijas Republikas Ministru kabinets

1999.gada 19.oktobrī Noteikumi Nr. 352

Rīgā (prot. Nr. 56, 36.§)

Latvijas Republikas iestāšanās Eiropas Savienībā sarunu delegācijas nolikums

Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta

iekārtas likuma 14.panta 3.punktu

I. Vispārīgais jautājums

1. Latvijas Republikas iestāšanās Eiropas Savienībā sarunu delegācija (turpmāk - delegācija) ir Ministru kabineta izveidota starpnozaru institūcija, kuras uzdevums ir nodrošināt Latvijas Republikas piedalīšanos sarunās par iestāšanos Eiropas Savienībā (turpmāk - sarunas).

II. Delegācijas sastāvs

2. Delegāciju vada ārlietu ministrs (turpmāk - delegācijas vadītājs). Delegācijas darbības nepārtrauktību nodrošina sarunu vadītājs un viņa vietnieki.

3. Sarunu vadītājam ir ne vairāk kā trīs vietnieki.

4. Delegācijā ir iekļauti Ārlietu ministrijas, Ekonomikas ministrijas, Finansu ministrijas, Iekšlietu ministrijas, Izglītības un zinātnes ministrijas, Labklājības ministrijas, Satiksmes ministrijas, Tieslietu ministrijas, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, Zemkopības ministrijas, īpašu uzdevumu ministra sadarbībai ar starptautiskajām finansu institūcijām, īpašu uzdevumu ministra valsts pārvaldes un pašvaldību reformu lietās, Eiropas integrācijas biroja un Latvijas Bankas norīkotie pārstāvji. Delegācijas personālsastāvu pēc ārlietu ministra ieteikuma apstiprina Ministru kabinets.

5. Delegācijas vadītājs vai sarunu vadītājs atsevišķu jautājumu risināšanai pēc delegācijas locekļu ieteikuma var pieaicināt ekspertus, kā arī atašejus (Briselē), kuru sniegtā informācija un vērtējumi ir nepieciešami sekmīgai sarunu nodrošināšanai.

6. Delegācijā ar padomdevēja tiesībām var piedalīties Saeimas Eiropas lietu komisijas norīkotie pārstāvji.

III. Delegācijas kompetence

7. Savā darbībā delegācija un tās atsevišķi locekļi ievēro Ministru kabineta apstiprināto pilnvarojumu paust Latvijas Republikas oficiālo nostāju sarunu jautājumos (turpmāk - sarunu mandāts).

8. Delegācijas vadītājs:

8.1. pārstāv Latvijas Republiku starpvaldību konferencē, kur pauž Latvijas Republikas oficiālo nostāju sarunu jautājumos;

8.2. sarunu mandāta ietvaros vienojas par Latvijas Republikas iestāšanās Eiropas Savienībā līguma nosacījumiem;

8.3. ne retāk kā reizi mēnesī informē par sarunu gaitu Ministru kabinetu, Eiropas integrācijas padomi un Saeimas Eiropas lietu komisiju;

8.4. pieņem lēmumus par jebkuriem delegācijas darbības jautājumiem.

9. Sarunu vadītājs:

9.1. organizatoriski vada delegācijas darbu, sasauc un vada delegācijas darba sanāksmes, kā arī nosaka katra delegācijas locekļa kompetenci;

9.2. pārstāv delegāciju attiecībās ar Eiropas Komisijas dienestiem;

9.3. vienojas ar Eiropas Savienības amatpersonām par sarunu darba kārtību;

9.4. nosaka ar delegācijas darbu saistītās informācijas klasifikācijas pakāpi.

10. Sarunu vadītājs un viņa vietnieki savas kompetences ietvaros var pieprasīt un saņemt no valsts institūcijām un citām institūcijām informāciju, kas nepieciešama veiksmīgai sarunu norisei.

11. Sarunu vadītāja vietnieki veic sarunu vadītāja noteiktos uzdevumus un pēc delegācijas vadītāja atsevišķa rīkojuma pilda sarunu vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā.

12. Delegācijas locekļi:

12.1. savas kompetences ietvaros apkopo un analizē sarunām nepieciešamo informāciju;

12.2. ir atbildīgi par attiecīgās nozares institūcijas nostāju attiecīgajos sarunu jautājumos;

12.3. novērtē nozaru institūciju sagatavoto nostāju attiecīgajos sarunu jautājumos;

12.4. piedalās delegācijas darba sanāksmēs un, pēc sarunu vadītāja norādījumiem, - arī sarunu sanāksmēs;

12.5. pilda sarunu vadītāja rīkojumus un norādījumus ar sarunām saistītos jautājumos.

IV. Delegācijas darbība

13. Delegācijas darba sanāksmes sasauc un vada sarunu vadītājs. Sarunu vadītājs nosaka sanāksmes darba kārtību un mazāko nepieciešamo delegācijas locekļu skaitu, lai varētu izskatīt darba kārtībā iekļautos jautājumus. Delegācijas darba sanāksmes ir slēgtas. Tās tiek protokolētas.

14. Projektus un pamatojumus Latvijas Republikas nostājai attiecībā uz sarunās apspriežamajiem jautājumiem (turpmāk - sarunu pozīcija), saskaņojot projektus un pamatojumus ar citām nozaru institūcijām un nevalstiskajām organizācijām, izstrādā un delegācijai iesniedz valsts institūcijas, kas saskaņā ar šo noteikumu pielikumu ir atbildīgas par sarunu attiecīgo sadaļu.

15. Delegācija izvērtē un pēc konsultēšanās ar Saeimas Eiropas lietu komisiju, ja nepieciešams, papildina iesniegtos sarunu pozīcijas projektus un iesniedz tos Eiropas integrācijas padomē. Ja delegācijas locekļu domas par sarunu pozīcijas projekta saturu atšķiras, Eiropas integrācijas padomē kopā ar attiecīgo projektu iesniedzams atsevišķu delegācijas locekļu rakstisks motivēts viedoklis.

16. Sarunu pozīciju apstiprina Eiropas integrācijas padome. Ja Eiropas integrācijas padome nevar pieņemt vienprātīgu lēmumu kādā jautājumā, sarunu pozīcijas projektu iesniedz apstiprināšanai Ministru kabinetā. Īpaši steidzamos gadījumos delegācijas vadītājs var iesniegt sarunu pozīcijas projektu apstiprināšanai tieši Ministru kabinetā.

17. Sarunu nodrošinājumam delegācijas vadītājs var ierosināt ar sarunām saistītu jautājumu ārpuskārtas iekļaušanu Ministru kabineta un Eiropas integrācijas padomes darba kārtībā.

18. Pēc sarunu pozīcijas apstiprināšanas delegācija iesniedz to Eiropas Komisijā.

19. Delegācijas darbību tehniski nodrošina un sekretariāta funkcijas veic Ārlietu ministrija.

20. Delegācijas sastāvā iekļauto valsts institūciju pārstāvju un pieaicināto ekspertu darba samaksu nodrošina valsts institūcijas, kas viņus norīkojušas. Izdevumi, kas saistīti ar minēto pārstāvju un ekspertu piedalīšanos sarunās, valsts institūcijām, kas viņus norīkojušas, saskaņā ar faktisko līdzekļu izlietojumu tiek atmaksāti no Ārlietu ministrijai šim mērķim piešķirtajiem valsts budžeta līdzekļiem.

 

Ministru prezidents A.Šķēle

 

Ārlietu ministrs I.Bērziņš

Pielikums

Ministru kabineta

1999.gada 19.oktobra noteikumiem Nr.352

Par sarunu attiecīgo sadaļu atbildīgās valsts institūcijas un pārējās iesaistītās valsts institūcijas

Sarunu sadaļa Atbildīgā valsts Pārējās iesaistītās
institūcija valsts institūcijas
1 2 3
1. Brīva preču kustība Ekonomikas ministrija
1.1. sauszemes Satiksmes ministrija
transportlīdzekļi Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
Zemkopības ministrija
1.2. pārtikas preces Labklājības ministrija
Zemkopības ministrija
1.3. ķīmiskās vielas Labklājības ministrija
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
Zemkopības ministrija
1.4. farmaceitiskie produkti Labklājības ministrija
Zemkopības ministrija
1.5. kosmētika, stikls, Labklājības ministrija
tekstilizstrādājumi, apavi, Satiksmes ministrija
koks un atpūtas peldlīdzekļi Zemkopības ministrija
1.6. jaunā pieeja Labklājības ministrija
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
1.7. horizontālie un Labklājības ministrija
procedūru pasākumi
1.8. valsts pasūtījums Finansu ministrija
2. Brīva personu kustība Izglītības un zinātnes Iekšlietu ministrija
ministrija Labklājības ministrija
3. Brīva pakalpojumu kustība Ekonomikas ministrija
3.1. finansu pakalpojumi Finansu ministrija
Latvijas Banka
3.2. pārējie pakalpojumi Iekšlietu ministrija
Labklājības ministrija
Satiksmes ministrija
Tieslietu ministrija
4. Brīva kapitāla kustība Finansu ministrija Latvijas Banka
Tieslietu ministrija
Iekšlietu ministrija
5. Uzņēmējdarbības Tieslietu ministrija
likumdošana
5.1. uzņēmējdarbība un Finansu ministrija
grāmatvedība
5.2. rūpnieciskais un Kultūras ministrija
intelektuālais īpašums
6. Konkurences politika Ekonomikas ministrija Finansu ministrija
7. Lauksaimniecība Zemkopības ministrija
8. Zvejniecība Zemkopības ministrija
9. Transports Satiksmes ministrija
10. Nodokļu politika Finansu ministrija
11. Ekonomiskā un Finansu ministrija Ekonomikas ministrija
monetārā savienība Latvijas Banka
12. Statistika Ekonomikas ministrija Zemkopības ministrija
13. Sociālā politika un Labklājības ministrija Ekonomikas ministrija
darba likumdošana Zemkopības ministrija
14. Enerģētika Ekonomikas ministrija Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
15. Rūpniecības politika Ekonomikas ministrija Zemkopības ministrija
16. Mazie un vidējie Ekonomikas ministrija Vides aizsardzības un
uzņēmumi reģionālās attīstības ministrija
17. Zinātne un pētniecība Izglītības un zinātnes ministrija
18. Izglītība un mācības Izglītības un zinātnes ministrija
19. Telekomunikācijas un Satiksmes ministrija Visas ministrijas
informācijas tehnoloģija
20. Kultūra un audiovizuālo Kultūras ministrija
pakalpojumu politika
21. Strukturālā un Starptautisko palīdzības Finansu ministrija
reģionālā politika programmu koordinācijas Ekonomikas ministrija
pārvalde Labklājības ministrija
Satiksmes ministrija
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
Zemkopības ministrija
Īpašu uzdevumu ministra
valsts pārvaldes un pašvaldību
reformu lietās sekretariāts
22. Vides aizsardzības Vides aizsardzības un
politika reģionālās attīstības ministrija
22.1. horizontālā likumdošana
22.2. dabas aizsardzība Zemkopības ministrija
22.3. ūdens kvalitāte Labklājības ministrija
Zemkopības ministrija
22.4. gaisa kvalitāte Labklājības ministrija
Satiksmes ministrija
Zemkopības ministrija
22.5. troksnis no mašīnām Labklājības ministrija
un iekārtām
22.6. rūpnieciskā piesārņojuma Ekonomikas ministrija
kontrole un riska vadība Iekšlietu ministrija
22.7. ķīmiskās vielas un Labklājības ministrija
ģenētiski modificētie Zemkopības ministrija
organismi, ozona slāni
noplicinošās vielas
22.8. kodoldrošība un Labklājības ministrija
civilā aizsardzība Iekšlietu ministrija
22.9. atkritumi Labklājības ministrija
23. Patērētāju un Ekonomikas ministrija Labklājības ministrija
veselības aizsardzība Tieslietu ministrija
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrija
24. Sadarbība tieslietu Iekšlietu ministrija Ārlietu ministrija
jomā un iekšlietu jomā Tieslietu ministrija
25. Muitas savienība Finansu ministrija Ārlietu ministrija
26. Ārējās ekonomiskās Ārlietu ministrija Ekonomikas ministrija
attiecības
27. Kopējā ārējā un Ārlietu ministrija
drošības politika
28. Finansu kontrole Finansu ministrija Īpašu uzdevumu ministra
sadarbībai ar starptautiskajām
finansu institūcijām sekretariāts
29. Finansu un budžeta Finansu ministrija Īpašu uzdevumu ministra
nosacījumi sadarbībai ar starptautiskajām
finansu institūcijām sekretariāts
30. Institucionālie Ārlietu ministrija Latvijas Banka
nosacījumi Īpašu uzdevumu ministra
sadarbībai ar starptautiskajām
finansu institūcijām sekretariāts

Ārlietu ministrs I.Bērziņš

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!