• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2024/40.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.02.2024., Nr. 40 https://www.vestnesis.lv/op/2024/40.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

26.02.2024., Nr. 40

OP 2024/40.AKK2
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu, dokumentu un arhīva pārvaldības vai kvalitātes vadības jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vismaz piecu gadu vadības darba pieredze (vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā), prasme vadīt kolektīvu

- pieredze apjomīgu dokumentu pārvaldības un arhivēšanas procesu vadībā

- pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu un saistīto arhivēšanas sistēmu ieviešanu, pārvaldi, attīstīšanu

- pieredze institūcijas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādē un procesu aprakstu veidošanā, analītisku pārskatu un plānošanas dokumentu sagatavošanā

- teicamas zināšanas par elektroniskajiem risinājumiem dokumentu un arhīva pārvaldības jomā

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja operatīvi, patstāvīgi piedāvāt risinājumus sarežģītās problēmsituācijās, spēja nodrošināt struktūrvienības sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, kā arī publisko personu institūcijām un privātpersonām, iniciatīva un precizitāte

- prasmes secīgi un strukturēti izklāstīt domas rakstveidā, analizēt plaša apjoma informāciju, saskatīt sakarības un atrast vispārinājuma modeļus situācijās un procesos, kas nav acīmredzami saistīti; precizitāte, analītiska un tehniska domāšana

- orientācija uz attīstību un augsta atbildības sajūta

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B1 zināšanu līmenis.

Galvenie pienākumi:

- vadīt Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu

- vadīt Saeimas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas procesus atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tostarp nodrošināt atbilstošu procedūru un dokumentu izstrādi, ieviešanu un pilnveidošanu

- nodrošināt Saeimas dokumentu apriti Saeimas struktūrvienībās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Saeimas dokumentu pārvaldības jomas attīstību, tostarp dokumentu vadības sistēmu un saistīto arhivēšanas sistēmu ieviešanu, pārvaldi un attīstīšanu dokumentu pārvaldes procesu efektivizēšanai, kā arī veicināt dažādu saistīto procesu pilnveidi

- nodrošināt normatīvo aktu un metodikas izstrādi dokumentu pārvaldības un dokumentu arhivēšanas jomā

- vadīt Saeimas dokumentu klasifikācijas shēmas un Saeimas lietu nomenklatūras izstrādi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- vadīt Saeimas dokumentu arhīva pārvaldības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- amata kompetences ietvaros piedalīties publisko iepirkumu procesos

- nodrošināt konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās.

Piedāvājam:

- dinamisku darbu, pieredzi un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas amata kompetences jomās

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta dokumentu pārvaldības sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, atkarībā no profesionālās kvalifikācijas - mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 4000 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumentus atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta izvērsts praktiskās pieredzes apraksts par nozīmīgu digitālo pārmaiņu īstenošanu dokumentu pārvaldības un arhīva pārvaldības jomā (apjoms - ne garāks par vienu A4 lapu un ne vairāk kā 2000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (vēlams).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 4. martam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: Liena.Puise@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!