Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 5 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS DZELZCEĻA ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai transporta jomā
- vismaz trīs gadu pieredze organizācijas vai struktūrvienības vadītāja amatā, kas iegūta pēdējo desmit gadu laikā
- vismaz piecu gadu profesionālā pieredze dzelzceļa nozarē
- vismaz trīs gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem dzelzceļa nozarē
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- zināšanas par starptautisko standartu un rekomendējamās prakses prasībām, Eiropas un nacionālo normatīvo aktu prasībām dzelzceļa nozarē
- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institūciju kompetenci dzelzceļa jomā (lēmumu pieņemšanas procedūras u.c. jautājumi)
- izpratne par normatīvo aktu izstrādi un pieņemšanu, Eiropas Savienības regulējuma pārņemšanu un piemērošanu
- izpratne par dzelzceļa kravu pārvadājumiem, infrastruktūru un dzelzceļa vides aizsardzības politiku
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr;
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju izmantot savas profesionālās zināšanas, vadot valsts pārvaldes iestādi, kuras uzdevums ir īstenot dzelzceļa tirgus attīstības uzraudzību un kvalitatīvu dzelzceļa pārvadājumu tirgus attīstības veicināšanu Latvijā
- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī
- mēnešalgu 1917 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.
Pretendentiem līdz 2021. gada 29. oktobrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts dzelzceļa administrācijas direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Valsts dzelzceļa administrācijas ilgtermiņa prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts dzelzceļa administrācijas direktora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālrunis uzziņām 67082977 (Anete Bernāne, Valsts kanceleja).
________________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf