Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2021/138.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 21.07.2021., Nr. 138 https://www.vestnesis.lv/op/2021/138.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Akadēmiskie amati
Latvijas Universitāte...

Vēl šajā numurā

21.07.2021., Nr. 138

OP 2021/138.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 3 Pēdējās nedēļas laikā 15 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz IZGLĪTĪBAS UN ZINĀTNES MINISTRIJAS VALSTS SEKRETĀRA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams maģistra grāds

- vismaz piecu gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz 15 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas par Latvijas Republikas izglītības sistēmu un Eiropas Savienības pamatnostādnēm izglītībā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- pieredze organizācijas reprezentēšanā un pārstāvēšanā starptautiskā līmenī

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa un valsts pārvaldes attīstības prioritātēm

- izpratne par valsts budžeta plānošanas, izpildes un finanšu plūsmas pārvaldību

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam norādīt CV vismaz vienu pārmaiņu piemēru, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana nestandarta situācijās

- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, kā arī iespēju izstrādāt un koordinēt izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politiku

- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 2441 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

- elastīgu darba laiku

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015.gada 9.jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem līdz 2021.gada 4.augustam lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Izglītības un zinātnes ministrijas attīstību, kā arī izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politikas vidēja un ilgtermiņa prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

______________________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!