Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2021/115.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 16.06.2021., Nr. 115 https://www.vestnesis.lv/op/2021/115.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

16.06.2021., Nr. 115

OP 2021/115.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 2 Pēdējās nedēļas laikā 12 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas administrācijas Administratīvās pārvaldes Personāla vadītāja amata vietu (1 vakance un noteiktu laiku):

Galvenie pienākumi:

- organizēt darbinieku atlases procesu

- sagatavot personāla lietvedības dokumentus (darba līgumi, amata apraksti, grozījumi darba līgumos un amata aprakstos, rīkojumi, amatu klasificēšana saskaņā ar Ministru kabineta 30.11.2010. noteikumiem Nr. 1075 "Valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogs", ar atlīdzību saistīti jautājumi u.c.)

- amata pienākumu veikšanas jomā pārzināt Latvijas Republikas likumus un citus normatīvos aktus un sekot to izmaiņām, savas kompetences ietvaros sniegt atzinumu par sagatavošanā esošajiem likumprojektiem vai nepieciešamajiem grozījumiem jau spēkā esošajos normatīvajos aktos

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jautājumos

- apkopot datus par personāla skaitu, sastāvu, mainību u.c.

- organizēt darbinieku apmācības

- organizēt darbinieku darba izpildes novērtēšanu, apkopot un analizēt novērtēšanas rezultātus

- konsultēt pašvaldības administrācijas darbiniekus, pašvaldības iestāžu vadītājus un to personāla speciālistus darba tiesību jautājumos

- kārtot un glabāt personāla lietvedības dokumentus saskaņā ar lietu nomenklatūru;

- uzturēt personāla lietvedības reģistrus

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem personāla vadības jautājumos

Prasības pretendentam/-ēm:

- augstākā izglītība personāla vadībā un/vai tiesību zinātnēs

- vismaz 1 gadu darba pieredze personāla vadības jomā valsts vai pašvaldību institūcijās pēdējo 5 gadu laikā

- labas datorprasmes ar standarta biroja programmatūru un informācijas sistēmām

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniegt elektroniski nosūtot uz e-pastu: dace.ebere@dome.jelgava.lv. līdz 2021.gada 20.jūlijam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005498, e-pasts: dace.ebere@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 30. amata saimes IVC līmenī (12. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgas diapazonu no 1383 - 1647 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas pilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!