Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 52 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai īstenotu Valsts pārvaldes reformu plānā 2020 iekļautās aktivitātes!
Izsludinām konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes sniegumu un izstrādāt priekšlikumus efektivitātes un produktivitātes celšanai
- veicināt sabiedrības līdzdalību lēmumu pieņemšanā, t.sk. izstrādāt politiku un sekmēt dažādu līdzdalības metožu iedzīvināšanu
- koordinēt nevalstisko organizāciju un valsts pārvaldes sadarbību pilsoniskas sabiedrības attīstības veicināšanai (Nevalstisko organizāciju un Ministru kabineta sadarbības memoranda īstenošanas padome)
- koordinēt Valsts kancelejas vadības dokumentu izstrādi un ieviešanu
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību aktu projektus pirms lēmumu pieņemšanas Ministru kabinetā un sniegt atzinumus
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē, t. sk. sabiedrības līdzdalības veicināšanā un sadarbībā ar nevalstiskajām organizācijām (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes attīstības politikas pilnveidošanai
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- teicamas analītiskās, sadarbības un komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
Pretendentiem/-ēm piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2018. gada 11. jūnijam sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi; šai atlasei iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: