• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/235.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 28.11.2017., Nr. 235 https://www.vestnesis.lv/op/2017/235.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Akadēmiskie amati
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija...

Vēl šajā numurā

28.11.2017., Nr. 235

OP 2017/235.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas aizsargā valsts valodas lietotāju tiesības un intereses, sekmē valodas kultūrvides sakārtošanu un veicina latviešu valodas funkcionēšanu.

Aicinām pievienoties savai komandai atbildīgu un enerģisku Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas JURISKONSULTU Rīgā (ierēdņa amats - 1 vakance uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- iespēju gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai - 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: līdz 1115,00 EUR, 3. kategorija: līdz 1287,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- papildatvaļinājumu un citus motivējošus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- elastīgu darba laiku

Galvenie pienākumi būs:

- konsultēt nodaļas amatpersonas ar normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos

- izskatīt sūdzības par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās

- sagatavot lēmumu, sarakstes, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektus

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību tiesību zinātnē

- praktisko darba pieredzi jomā, kas saistīta ar normatīvo aktu piemērošanu

- praktisko darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē vai tiesā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas zināšanas administratīvo pārkāpumu procesa tiesībās

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

Ierēdņa amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa.

Gaidīsim pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Konkursi un vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi līdz 2017. gada 17. decembrim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi "Pieteikums juriskonsulta amatam". Tālrunis uzziņām 67334638.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts valodas centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

2) jūsu iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts valodas centrs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!