• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/85.AKK8): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.05.2016., Nr. 85 https://www.vestnesis.lv/op/2016/85.AKK8

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Pētnieks
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija...

Vēl šajā numurā

03.05.2016., Nr. 85

OP 2016/85.AKK8
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 20 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu)

- vēlama pieredze vadošā amatā

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz divus gadus)

- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības jomā (vismaz vienu gadu)

- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības fondu vadības jomā (vismaz vienu gadu)

- vēlamas zināšanas un izpratne par ministrijas politikas jomām un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- konceptuālās prasmes (spēja koordinēt un integrēt organizācijas intereses un aktivitātes)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- komunikācijas un saskarsmes prasmes (spēja argumentēti izteikties un spēja strādāt ar cilvēkiem)

Amata pienākumi:

- analizēt ministrijā īstenotās STS (ārvalstu finanšu palīdzības, mērķsadarbības un attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības efektivitāti un sagatavot priekšlikumus ministrijas procedūru pilnveidei, kā arī metodiski vadīt ministrijas procedūrās noteiktā regulējuma praktisko piemērošanu

- analizēt informāciju par nozarei pieejamo STS finansējumu saistībā ar nozares politikas prioritātēm un investīciju vajadzībām jauno projektu attīstīšanai

- koordinēt un uzraudzīt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu iesniedzējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) par nozarei pieejamo STS finansējumu un nosacījumiem to piesaistei

- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu iesniedzējiem un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu iesniegumu sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu

- izstrādāt un uzturēt aktuālas ES fondu atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu ietvaros piemērojamās vienas vienības izmaksu metodikas

- sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus par ES fondu vienkāršoto izmaksu instrumentu piemērošanu reglamentējošiem tiesību aktu, metodiku, vadlīniju un nacionālo pozīciju projektiem

- nodrošināt atbildīgās iestādes pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu uzraudzības, tai skaitā snieguma ietvara, rādītāju plānu izstrādi un aktualizēšanu

- nodrošināt ES fondu izmaksu attiecināšanas metodisko vadību atbildīgās iestādes pārziņā esošo specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu īstenošanā

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un veikt to aktualizāciju

Sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!