Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 16 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
SEKTORA VADĪTĀJS/-A
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Ceturtais revīzijas departaments, Trešais sektors
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Ceturtā revīzijas departamenta Trešā sektora vadītāja amata vietu, nosakot šādas prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā
- profesionālā kvalifikācija un pēdējo 5 gadu darba pieredze saistīta ar revīzijām, ekonomiku, grāmatvedību
- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli
- pieredze darbinieku vadīšanā ne mazāka kā 2 gadi
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
Par priekšrocību uzskatīsim:
- maģistra grādu atbilstošā jomā
- darba pieredzi valsts pārvaldē ne mazāku kā 2 gadi
- zināšanas par starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem
- pieredzi tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- orientāciju uz rezultātu
- angļu valodas zināšanas
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt revīzijas sektora darbu, lai nodrošināt revīziju veikšanu atbilstīgi Valsts kontroles likumam, starptautiskajiem revīzijas standartiem, publiskā sektora grāmatvedības standartiem un Valsts kontroles darba plānam
- nodrošināt revīziju plānošanas, pierādījumu gūšanas un noslēguma pārraudzību atbilstoši Valsts kontrolē izstrādātajiem un apstiprinātajiem darba procesu par revīziju veikšanu aprakstiem, metodoloģijai, prasībām revīziju kvalitātes kontrolē, starptautiskajiem revīziju standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem
- sagatavot revīzijas atzinumu un lēmumu projektus
- sagatavot un izskatīt ziņojumu projektus Saeimai un Ministru kabinetam
- vienoties ar revidējamo vienību par ieteikumu ieviešanas grafiku, organizēt un kontrolēt revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- veiktās revīzijas ietvaros pārstāvēt Valsts kontroli un nodrošināt komunikāciju ar revidējamās vienības augstākā līmeņa atbildīgajām personām, informēt par izvēlēto revīzijas pieeju, par revīzijā konstatētajiem trūkumiem, to novēršanu, būtiskiem revīzijas konstatējumiem un ieteikumiem
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Valsts kontroles sektora vadītāja amatu" līdz 2016. gada 15. aprīlim ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi: tālr. 67017674 vai 67017528.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: