• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/107.AKK5): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.06.2016., Nr. 107 https://www.vestnesis.lv/op/2016/107.AKK5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Informācijas resursu nodaļas galv. bibliotekāre (uz nenoteiktu laiku)
Patentu valde...

Vēl šajā numurā

03.06.2016., Nr. 107

OP 2016/107.AKK5
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 23 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Kancelejas vadītāja/-as amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu pārvaldību Dienestā

- veikt dokumentu pārvaldības procesu kvalitātes kontroli

- izstrādāt, plānot un ieviest izmaiņas Dienesta dokumentu pārvaldības procesos

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu pārvaldības jautājumos

- izstrādāt lietu nomenklatūru

- metodiski pārraudzīt Dienesta elektroniskā dokumentu pārvaldības sistēmas darbību un nodrošināt datu kvalitāti tajā

- izstrādāt un plānot Dienesta elektroniskās dokumentu pārvaldības sistēmas attīstību, ieviest izmaiņas sistēmas darbībā

- apmācīt Dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt, noteikt darba uzdevumus un izvērtēt to izpildi) un koordinēt Kancelejas darbu, ka arī atbildēt par Kancelejai uzdoto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība vadībzinībās, humanitārās vai sociālzinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un informācija)

- vismaz trīs gadu praktiskā darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā

- vēlama pieredze vadītāja amatā

- dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot tos praksē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu dokumentu pārvaldībā

- ļoti labas datorprasmes, tai skaitā ar MS Office programmām

- teicama valsts valodas prasme

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- precizitāte, labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 895 euro līdz 1190 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!