Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grāds projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu lietošana darba procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze normatīvo aktu dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu vai krievu) zināšanas (runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- spēja racionāli organizēt darbu, augsta atbildības izjūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos
- izstrādāt Inspekcijas attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un normatīvos aktus
- nodrošināt ES līdzfinansēto projektu dokumentācijas sagatavošanu
- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus
- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu izstrādē un realizācijā, nodrošināt projekta izstrādi un realizāciju
- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt projekta pieteikumus
- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Veselības inspekcijā
- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju
- koordinēt jauno pakalpojumu kā projekta ieviešanu
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi projektu vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: