• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/24.AKK5): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 4.02.2014., Nr. 24 https://www.vestnesis.lv/op/2014/24.AKK5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Investīciju departamenta ES fondu vadības sistēmas un plānošanas nodaļas vecākais referents
Satiksmes ministrija...

Vēl šajā numurā

04.02.2014., Nr. 24

OP 2014/24.AKK5
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Drošības daļas vadītāja/-as amatu

Pienākumi:

- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu

- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem

- veikt iesniegto auditu rezultātu apkopošanu un analizēšanu, kā arī veikt pārskatu par informācijas drošības jomā veiktajiem pasākumiem apkopošanu un analizēšanu

- uzraudzīt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanu

- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību

- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu) jomā

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības sertifikāts (CISA, CISM vai cits)

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi, lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie normatīvie akti

- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes

Datu valsts inspekcija piedāvā:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!