• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/258.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 29.12.2017., Nr. 258 https://www.vestnesis.lv/op/2017/258.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Dokumentu ekspertīžu departamenta vec. tiesu eksperts
Valsts tiesu ekspertīžu birojs...

Vēl šajā numurā

29.12.2017., Nr. 258

OP 2017/258.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Piedāvājam pieteikties Dokumentu nodrošinājuma departamenta Ministru kabineta sēžu nodrošināšanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt Ministru kabineta sēdes, Ministru kabineta komitejas sēdes un Valsts sekretāru sanāksmes sagatavošanas priekšdarbus informācijas sistēmās, tai skaitā izskatāmo dokumentu pieejamībai sistēmā e-Portfelis

- veikt atbalsta funkcijas Ministru kabineta sēdes, Ministru kabineta komitejas sēdes un Valsts sekretāru sanāksmes norises laikā

- veikt citus ar nodaļai novirzīto dokumentu apriti saistītus pienākumus

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā ilgāka par vienu gadu

- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- vēlamas svešvalodu zināšanas

Valsts kanceleja piedāvā:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 8. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!