• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/66.AKK7): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 6.04.2016., Nr. 66 https://www.vestnesis.lv/op/2016/66.AKK7

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vec. referents (uz nenoteiktu laiku)
Labklājības ministrija...

Vēl šajā numurā

06.04.2016., Nr. 66

OP 2016/66.AKK7
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām, vēlams sociālās politikas jautājumos

- darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, novērtēšanā

- prasme veikt statistikas datu apstrādi un analīzi

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par sociālās drošības jomu regulējošajiem Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kā arī citiem starptautiskiem tiesību aktiem minētajā jomā

- vēlama darba pieredze pētījumu īstenošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- sniegt priekšlikumus un izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus, ziņojumus un atskaites sociālās iekļaušanas politikas jomā

- piedalīties citu valsts pārvaldes iestāžu gatavoto attīstības plānošanas dokumentu, tiesību aktu un citu dokumentu projektu izstrādē Departamenta kompetences jautājumos

- veikt nabadzības un sociālās atstumtības situācijas raksturojošo rādītāju apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālo attīstības plānošanas dokumentu, Eiropas Savienības un starptautisko ziņojumu izstrādei

- veikt padziļinātu situācijas analīzi par sociālās atstumtības tendencēm, cēloņsakarībām, citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālo iekļaušanu

- piedalīties sociālās atstumtības riskam pakļauto grupu identificēšanā, uzskaitē, kvalitatīvo un kvantitatīvo indikatoru noteikšanā

- sagatavot informāciju par Latvijai saistošo Eiropas Savienības un starptautisko dokumentu īstenošanu sociālās iekļaušanas jomā

- plānot un organizēt Sociālās iekļaušanas politikas koordinācijas komitejas (turpmāk - SIPKK) darbu

- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības un starptautisko institūciju darba grupās un ekspertu komitejās sociālās iekļaušanas jautājumos

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu pamatojošo politikas dokumentu plānošanā, programmu izstrādē un ieviešanā amata kompetences ietvaros

- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi, atbilstoši Vienošanās par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. 9.2.1.2/15/I/001 "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" (turpmāk - Projekts) nosacījumiem:

- koordinēt Projekta atbalstāmo darbību atbilstību sociālās iekļaušanas politikas nostādnēm un citiem plānošanas dokumentiem

- organizēt pētījumu rezultātu/nodevumu novērtēšanu un atbilstību līgumā noteiktajā prasībām, sniedz komentārus, sagatavo vērtējumu par pētījumu kvalitāti

- sniegt atbalstu Projekta vadītājam Projekta darbību īstenošanā, tajā skaitā semināru saturiskajā sagatavošanā, sanāksmju ar dažādu iesaistīto institūciju pārstāvjiem organizēšanā u.c.

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās iekļaušanas jautājumu risināšanā

- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt citus ministrijas vadības un Departamenta vadības uzdotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!