Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumi Nr. 756 "Kārtība, kādā sagatavo vispārējās valdības budžeta deficīta un parāda notifikāciju". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 28.12.2015., Nr. 252 (5570) https://www.vestnesis.lv/op/2015/252.24

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr. 757

Noteikumi par valsts budžeta dotāciju pašvaldībām 2016. gadā par personām, kuras ievietotas ilgstošas sociālās aprūpes iestādēs līdz 1998. gada 1. janvārim

Vēl šajā numurā

28.12.2015., Nr. 252 (5570)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 756

Pieņemts: 22.12.2015.

OP numurs: 2015/252.24

2015/252.24
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 46 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr. 756

Rīgā 2015. gada 22. decembrī (prot. Nr. 68 4. §)

Kārtība, kādā sagatavo vispārējās valdības budžeta deficīta un parāda notifikāciju

Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma
31. panta pirmās daļas 3. punktu

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā sagatavo Padomes 2009. gada 25. maija Regulā (EK) Nr. 479/2009 par to, kā piemērot Eiropas Kopienas dibināšanas līgumam pievienoto Protokolu par pārmērīga budžeta deficīta novēršanas procedūru (kodificēta versija), noteikto vispārējās valdības budžeta deficīta un parāda notifikāciju (turpmāk – notifikācija) un iesniedz to Eiropas Komisijas atbildīgajā struktūrvienībā – Eiropas Savienības Statistikas birojā "Eurostat" (turpmāk – Eurostat).

2. Par notifikācijas sagatavošanu un iesniegšanu atbildīgā iestāde ir Centrālā statistikas pārvalde (turpmāk – pārvalde).

3. Notifikācijas sagatavošanā iesaistītās iestādes ir Finanšu ministrija, Valsts kase, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Aizsardzības ministrija un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (turpmāk – iesaistītās iestādes).

4. Pārvaldei ir tiesības pieprasīt, lai informāciju, kas tai nepieciešama notifikācijas sagatavošanai, operatīvi sniegtu:

4.1. visas vispārējās valdības sektora sarakstā iekļautās institucionālās vienības;

4.2. privāto tiesību juridiskās personas vai šādu personu apvienības, kurās valstij vai pašvaldībai ir izšķirošā ietekme atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 21. maija Regulas (EK) Nr. 549/2013 par Eiropas nacionālo un reģionālo kontu sistēmu Eiropas Savienībā (turpmāk – EKS 2010) A pielikuma 2.38. apakšpunktam;

4.3. privāto tiesību juridiskās personas vai šādu personu apvienības un publiskas personas (tai skaitā ostu pārvaldes un speciālās ekonomisko zonu pārvaldes), kuras iesaistītas darījumos ar vispārējo valdību.

5. Šo noteikumu 4. punktā minētajām institucionālajām vienībām, kā arī privāto tiesību un publisko tiesību juridiskajām personām un šādu personu apvienībām ir pienākums sagatavot un iesniegt pārvaldē tās pieprasīto informāciju, tai skaitā ierobežotas pieejamības informāciju.

6. Finanšu ministrija sagatavo un iesniedz pārvaldē:

6.1. šo noteikumu 1. pielikumā minēto informāciju – līdz n gada 1. martam (operatīvie dati) un 1. jūlijam (precizētie dati);

6.2. prognozes pārskata gadam n saskaņā ar kārtējā gada vidējā termiņa budžeta ietvara likumu un kārtējā gada valsts budžeta likumu – līdz n gada 1. martam;

6.3. precizētās prognozes pārskata gadam n saskaņā ar kārtējā gada Latvijas stabilitātes programmu – līdz n gada 15. septembrim.

7. Valsts kase pārvaldei:

7.1. nodrošina publisku pieeju savā tīmekļvietnē Valsts kases oficiālajam mēneša pārskatam par budžetu izpildi n–1 gada janvārī–decembrī – līdz n gada 31. janvārim;

7.2. nodrošina pieeju savā tīmekļvietnē Latvijas Republikas gada pārskatam par n–1 gada valsts un pašvaldību budžetu izpildi pirms Valsts kontroles atzinuma – līdz n gada 5. jūlijam;

7.3. sniedz informāciju par precizējumiem Latvijas Republikas n–1 gada pārskatā par valsts un pašvaldību budžetu izpildi, kas izdarīti saskaņā ar Valsts kontroles atzinumu, – līdz n gada 1. septembrim;

7.4. nodrošina pieeju ministriju, centrālo valsts iestāžu un pašvaldību budžeta pārskatu informācijas sistēmai ePārskati;

7.5. sniedz šo noteikumu 2. pielikumā minēto informāciju – līdz n gada 5. martam (operatīvie dati) un 20. augustam (atbilstoši gada pārskata datiem).

8. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra līdz n gada 1. martam (un 1. septembrim, ja konstatētas izmaiņas iepriekš iesniegtajā informācijā) atbilstoši savstarpēji saskaņotai informācijas struktūrai un formātam sniedz pārvaldei informāciju no Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas par n–1 gadu.

9. Aizsardzības ministrija sagatavo un līdz n gada 1. martam (un 1. septembrim, ja konstatētas izmaiņas iepriekš iesniegtajā informācijā) iesniedz pārvaldē šo noteikumu 3. pielikumā minēto informāciju.

10. Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra sagatavo un līdz n gada 20. martam iesniedz pārvaldē informāciju par n–1 gadā piešķirtajām vecuma un apgādnieka zaudējuma pensijām, kuru aprēķinā izmantots valsts fondēto pensiju shēmā uzkrātais kapitāls.

11. Pārvalde:

11.1. izmantojot iesaistīto iestāžu iesniegtos un pārvaldes apkopotos datus, sagatavo notifikāciju un tās pavadinformāciju atbilstoši EKS 2010 prasībām un Eurostat izdotās Rokasgrāmatas par valdības budžeta deficītu un parādu metodoloģiskajām rekomendācijām;

11.2. sastāda notifikācijas sagatavošanas darba grafiku un kontrolē tā izpildi;

11.3. organizē darba grupas sanāksmes metodoloģisku jautājumu un datu avotu padziļinātai izpētei, notifikācijas rezultātu analīzei un novērtēšanai, papildus šo noteikumu 3. punktā minētajām iesaistītajām iestādēm pieaicinot Latvijas Banku un, ja nepieciešams, citas iestādes, kuru kompetencē ir valdības finanšu statistikas vai ar to saistīto datu apkopošana un analīze;

11.4. sadarbojas ar Eurostat un informē iesaistītās iestādes par metodoloģiskām izmaiņām un skaidrojumiem;

11.5. koordinē ar notifikācijas sagatavošanu saistītās informācijas apriti starp pārvaldi, Eurostat un iestādēm, kuru kompetencē ir valdības finanšu statistikas vai ar to saistīto datu apkopošana un analīze;

11.6. ja nav noteikts citādi, nodrošina Eurostat un citu Eiropas Savienības institūciju ekspertu vizīšu norisi, kuru mērķis ir kontrolēt notifikācijas sagatavošanas procesā lietoto informācijas avotu un aprēķinu metožu atbilstību EKS 2010 metodoloģiskajiem principiem;

11.7. katru gadu līdz 1. aprīlim un 1. oktobrim iesniedz notifikāciju Eurostat;

11.8. sniedz atbildes uz Eurostat uzdotajiem jautājumiem tā noteiktajos termiņos un nodrošina iesniegtās informācijas precizēšanu;

11.9. ne vēlāk kā triju nedēļu laikā pēc dienas, kad notifikācija oficiāli iesniegta Eurostat, nodrošina publisku pieeju notifikācijai un tās sagatavošanā izmantoto avotu un metožu aprakstiem pārvaldes tīmekļvietnē.

12. Iesaistītās iestādes:

12.1. organizē ar notifikācijas sagatavošanu saistīto darbu attiecīgajā iesaistītajā iestādē un regulāri informē iestādes vadību par notifikācijas sagatavošanas procesu un rezultātiem. Ja kādā iesaistītajā iestādē atbildīgais koordinators tiek nomainīts, iesaistītā iestāde 14 dienu laikā informē par to pārvaldi;

12.2. katru gadu ne vēlāk kā mēnesi pirms notifikācijas iesniegšanas informē pārvaldi par nepieciešamajām izmaiņām notifikācijas sagatavošanā izmantoto datu avotu un datu apkopošanas metožu aprakstos;

12.3. piedalās Eurostat pieprasīto papildu aptauju veikšanā;

12.4. iespējami ātri iesniedz pārvaldē papildu skaidrojumus un precizētus datus, kas nepieciešami Eurostat veiktajai notifikācijas analīzei un kvalitātes novērtēšanai;

12.5. iesaistās šo noteikumu 11.6. apakšpunktā minēto vizīšu darbības nodrošināšanā, ja vizīti organizē pārvalde, vai nodrošina to norisi, ja Eurostat organizētās vizītes mērķis ir kontrolēt attiecīgās iesaistītās iestādes atbildībā esošo notifikācijas sagatavošanā izmantoto datu avotu kvalitāti.

13. Šajos noteikumos minētās iestādes, kurām ir pienākums iesniegt pārvaldē datus, kas tiek izmantoti notifikācijas sagatavošanai, ir atbildīgas par minēto datu atbilstību Eiropas statistikas sistēmas principiem un kvalitātes kritērijiem, kas definēti Eiropas Parlamenta un Padomes 2009. gada 11. marta Regulas (EK) Nr. 223/2009 par Eiropas statistiku un ar ko atceļ Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK, Euratom) Nr. 1101/2008 par tādas statistikas informācijas nosūtīšanu Eiropas Kopienu Statistikas birojam, uz kuru attiecas konfidencialitāte, Padomes Regulu (EK) Nr. 322/97 par Kopienas statistiku un Padomes Lēmumu 89/382/EEK, Euratom, ar ko nodibina Eiropas Kopienu Statistikas programmu komiteju, 2. un 12. pantā.

14. Iesaistītā iestāde 14 dienu laikā no šo noteikumu spēkā stāšanās dienas informē pārvaldi par atbildīgo koordinatoru, kas ir atbildīgs par sadarbību un ar notifikācijas sagatavošanu saistītās informācijas apmaiņu ar pārvaldi.

15. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2011. gada 4. oktobra noteikumus Nr. 748 "Kārtība, kādā sagatavo vispārējo valdības budžeta deficīta un parāda notifikāciju" (Latvijas Vēstnesis, 2011, 158. nr.; 2013, 193. nr.).

Ministru prezidente Laimdota Straujuma

Ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola


 

1. pielikums
Ministru kabineta
2015. gada 22. decembra
noteikumiem Nr. 756

Informācija, ko sagatavo un iesniedz Finanšu ministrija

1. Prognozes:

1.1. iekšzemes kopprodukta prognoze pārskata gadam n (tūkst. euro);

1.2. nacionālā kopienākuma prognoze pārskata gadam n (tūkst. euro);

1.3. vispārējās valdības sektora neto aizņēmumu vai aizdevumu prognoze pārskata gadam n institucionālo sektoru klasifikācijas1 sektora S130000 otrā līmeņa apakšsektoru dalījumā (tūkst. euro);

1.4. vispārējās valdības sektora bruto parāda prognoze pārskata gadam n finanšu darījumu klasifikācijas kategoriju un apakškategoriju dalījumā (tūkst. euro);

1.5. vispārējās valdības sektora bruto pamatkapitāla veidošanas prognoze pārskata gadam n (tūkst. euro);

1.6. vispārējās valdības sektora maksājamo procentu prognoze pārskata gadam n (tūkst. euro).

2. Nodokļu ieņēmumu korekcijas n–1 gadam, izmantojot laika nobīdes metodi (tūkst. euro):

Rindas kods Nodokļa veids Pēc naudas plūsmas Pēc uzkrājuma principa Korekcija pēc laika nobīdes metodes
(+, –)
A B 1 2 3
D211 Pievienotās vērtības nodoklis      
D214.1 Akcīzes nodoklis      
D214.2 Elektroenerģijas nodoklis      
D214.3 Subsidētās elektroenerģijas nodoklis      
D51 Iedzīvotāju ienākuma nodoklis      
D611 Sociālās apdrošināšanas iemaksas      

3. Iemaksu Eiropas Savienības budžetā korekcijas n–1 gadam pēc iemaksu veida (tūkst. euro):

Rindas kods Iemaksu veids Pēc naudas plūsmas Pēc uzkrājuma principa Korekcija
(+, –)
Korekcijas pamatojums
(norādot periodu, kad reāli veiktas sākotnējās iemaksas)
A B 1 2 3 C
3.1. Tradicionālie pašu resursi (TPR) – kopā
3.1.1. Muitas nodokļa iemaksa
3.1.2. Ievedmuita lauksaimniecības precēm
3.1.3. Cukura ražošanas nodeva
3.1. n
3.2. PVN resurss – kopā
3.3. Apvienotās Karalistes korekcija un citām dalībvalstīm budžeta līdzsvarošanai piešķirtās atlaides
3.4. Nacionālā kopienākuma resurss – kopā
3.5. Rezerves un soda naudas
3.0. Korekcijas – kopā X

4. n–1 gadā saņemtie ieņēmumi par valsts kapitāla izmantošanu (dividendes) no:

Nr.
p. k.
Nodokļu maksātāja reģistrācijas kods Nodokļu maksātāja nosaukums Ieņēmumi (euro)
A B C 1

5. Informācija par publiskās un privātās partnerības projektiem:

5.1. projekti, par kuriem n–1 gadā ir sniegti atzinumi par finanšu un ekonomiskajos aprēķinos iekļautajiem pieņēmumiem un risku sadali starp publisko partneri un privāto partneri publiskās un privātās partnerības līgumā:

Projekta nosaukums Projekta objekts Publiskais partneris Paredzamais projekta ilgums (gadi) Publiskā partnera risks (jā, nē)
būvniecības risks pieprasījuma risks pieejamības risks galvojuma risks līguma pirmstermiņa pārtraukšanas klauzulas risks citi riski
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5.2. finanšu dati par īstenojamiem publiskās un privātās partnerības projektiem:

Projekta reģistrācijas numurs publiskās un privātās partnerības līgumu reģistrā Līguma parakstīšanas vai izmaiņu datumi Projekta nosaukums Publiskais partneris Privātais partneris Projekta līguma vērtība (euro) Projekta būvniecības fāzes Provizoriski projekts tiek uzskaitīts
sākuma datums beigu datums publiskā partnera bilancē ārpus publiskā partnera bilances
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Projektā īstenotās aktivitātes būvdarbu veikšanā (euro) (aizpilda tikai tad, ja projekts ir uzskaitīts publiskā partnera bilancē) Publiskā partnera privātajam partnerim veiktie vienotie maksājumi2 (euro)
kopš projekta sākuma tai skaitā sākti (datums)/
plānoti līdz (datums)
n–1 gadā n–2 gadā n–3 gadā n–4 gadā
n–1 gadā n–2 gadā n–3 gadā n–4 gadā
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

No 16. ailes – maksājumi par No 17. ailes – maksājumi par
sniegtajiem pakalpojumiem veiktajiem būvdarbiem projekta īstenošanā piesaistīto resursu procentu izmaksām sniegtajiem pakalpojumiem veiktajiem būvdarbiem projekta īstenošanā piesaistīto resursu procentu izmaksām
21 22 23 24 25 26

Publiskā partnera veiktie cita veida maksājumi3 privātajam partnerim (euro)
kopš projekta sākuma tai skaitā
n–1 gadā n–2 gadā n–3 gadā n–4 gadā
27 28 29 30 31

5.3. valdības izsniegtie galvojumi privāto partneru bilancēs iekļautajiem projektiem:

Projekta nosaukums Valdības izsniegtie galvojumi (jā, nē)
galvojums kreditoriem par partnera aizņēmumu galvojumi partnerim par parāda dzēšanu galvojumi partnerim par minimālo pašu kapitāla atdevi galvojums partnerim par minimālo ienākumu līmeni valdības saistības segt partnera parādu, ja tas nespēj atmaksāt parādu galvojums pret ražošanas faktoru cenu pieauguma ietekmi galvojums pret neparedzētu tehnoloģisko novecošanos galvojumi pret nelabvēlīgām makroekonomiskām tendencēm galvojumi par refinansēšanas izmaksām citi galvojumu veidi (norādīt komentāros)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Piezīmes.

1 Ministru kabineta 2013. gada 10. decembra noteikumi Nr. 1456 "Noteikumi par institucionālo sektoru klasifikāciju".

2 Maksājums, ko privātais partneris saņem no publiskā partnera kā samaksu par pakalpojuma sniegšanu, veikto ieguldījumu amortizācijas atmaksu vai projekta īstenošanai privātā partnera ņemto kredītu procentu atmaksu.

3 Ar projekta aktīvu uzturēšanu vai finansēšanu saistītie publiskā partnera maksājumi vai natūrā veiktie ieguldījumi (piemēram, zeme), privātajam partnerim izsniegtie aizdevumi u. c.

Ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola


 

2. pielikums
Ministru kabineta
2015. gada 22. decembra
noteikumiem Nr. 756

Informācija, ko sagatavo un iesniedz Valsts kase

1. Finanšu aktīvi un pasīvi:

(tūkst. euro)

Kods Posteņa nosaukums Atlikums uz n–2 gada beigām Darījumi
n–1 gadā1
Valūtas kursa svārstības Citas izmaiņas Atlikums uz n–1 gada beigām
1 2 3 4 5 6 7
F.XX2 Finanšu instrumenta nosaukums bilances aktīvos3, 4          
  Sadalījumā pa apakšsektoriem (S130X00), konsolidēts apakšsektora līmenī          
  Kopā vispārējās valdības sektorā (S130000), nekonsolidēts          
  Kopā vispārējās valdības sektorā (S130000), konsolidēts sektora līmenī          
  Konsolidācijas summas (sadalījumā pa apakšsektoriem (S130X00))          
F.XX Finanšu instrumenta nosaukums bilances pasīvos4, 5          
  Sadalījumā pa apakšsektoriem (S130X00), konsolidēts apakšsektora līmenī          
  Kopā vispārējās valdības sektorā (S130000), nekonsolidēts          
  Kopā vispārējās valdības sektorā (S130000), konsolidēts sektora līmenī          
  Konsolidācijas summas (sadalījumā pa apakšsektoriem (S130X00))          

2. Informācija par valsts un pašvaldību izsniegtajiem galvojumiem, kas samaksāti aizņēmēja vietā n–1 gadā6:

(tūkst. euro)

Galvotājs (valsts/
pašvaldība)
Galvojuma saņēmējs Galvojuma saņēmēja institucionālais sektors Aizdevējs Galvojuma līguma summa Maksājuma datums Galvotāja samaksātie līdzekļi aizņēmēja vietā Aizņēmēja samaksātie līdzekļi Atgūtā summa
pamatsumma procenti
un citi maksājumi
pamatsumma procenti
un citi maksājumi
pamatsumma procenti
un citi maksājumi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

3. Valsts izsniegto galvojumu procenti un citi maksājumi n–1 gadā:

(tūkst. euro)

Galvojuma saņēmējs Maksājuma veids7 Maksājuma summa
1 2 3

4. Nedrošās prasības (aizdevumi ar kavētiem maksājumiem)8:

(tūkst. euro)

Gads Vispārējā valdība (S130000)9 Apakšsektoru sadalījumā
valsts struktūras (S130100) pašvaldību struktūras (S130300)
1 2 3 4

5. Informācija par valsts struktūru (S130100) izmantotajiem atvasinātajiem finanšu instrumentiem n–1 gadā:

5.1. valsts struktūru (S130100) izmantoto atvasināto finanšu instrumentu veidu uzskaitījums;

5.2. informācija par ārpustirgus mijmaiņas darījumiem;

5.3. informācija par mijmaiņas darījumu atcelšanu:

(tūkst. euro)

Mijmaiņas darījuma veids Darījuma summa, valūta Darījuma spēkā stāšanās datums
(dd/mm/gg)
Darījuma beigu termiņš (pirms atcelšanas) (dd/mm/gg) Darījuma atcelšanas datums
(dd/mm/gg)
Vienreizējā maksājuma summa, atceļot darījumu
1 2 3 4 5 6

Piezīmes.

1. Ailei "Darījumi pārskata gadā" finanšu instrumentiem F.4 un F.5 aktīvos norāda palielinājumu un samazinājumu.

2. F.XX – finanšu instrumenta kods divās zīmēs atbilstoši EKS 2010 klasifikācijai.

3. Atsevišķi izdala uzkrātos saņemamos procentus.

4. F.3 un F.4 norāda nominālā vērtībā un uzskaites vērtībā.

5. Atsevišķi norāda uzkrāto procentu izdevumus.

6. Atsevišķa rinda par katru aizņēmēja vietā veikto maksājumu.

7. Procenti, saistību maksa, soda procenti, riska procenti valdībai, apkalpošanas maksas, soda nauda.

8. Nedrošās prasības (aizdevumi) ir tādas prasības, kuras atbilst vismaz vienam no šādiem raksturojumiem:

8.1. procentu vai pamatsummas maksājums tiek kavēts par vismaz 90 dienām;

8.2. procentu maksājumi, kuru termiņš ir 90 dienas vai vairāk, ir kapitalizēti, refinansēti vai kavēti saskaņā ar līgumu;

8.3. maksājumi tiek kavēti mazāk par 90 dienām, bet pastāv citi iemesli (piemēram, debitors pieteicis maksātnespēju), kas liek apšaubīt maksājuma veikšanu pilnā apmērā.

9. Izņemot institucionālo sektoru kodus S130130, S130140, S130330, S130340.

Ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola


 

3. pielikums
Ministru kabineta
2015. gada 22. decembra
noteikumiem Nr. 756

Informācija, ko sagatavo un iesniedz Aizsardzības ministrija

Informācija par speciālo militāro inventāru:

(tūkst. euro)

Pārskata gads Atlikums gada sākumā Saņemtais speciālais militārais inventārs Budžeta izpilde Izmaiņas avansa maksājumos
(+/–) (bilances aktīvos)
Saistību izmaiņas (+/–) (bilances pasīvos) Atlikums gada beigās Atbilstības kontrole
avansa maksājumi (bilances aktīvos) saistības (bilances pasīvos) kopā tai skaitā bezatlīdzības ceļā avansa maksājumi (bilances aktīvos) saistības (bilances pasīvos)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 2 + 7 10 = 3 + 8 11 = 4 – 5 – 6 + 7 – 8
n–4
n–3
n–2
n–1

Ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!