Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais lietvedis/-e Kancelejā
Kanceleja ir struktūrvienība, kura ir atbildīga par dokumentu un arhīva pārvaldības sistēmas izveidi. Kanceleja nodrošina ministrijas dokumentu reģistrāciju, apriti, nosūtīšanu, vienotu uzdevumu izpildes kontroli par visu ministrijai doto uzdevumu izpildi, apstrādā ministrijas oficiālā e-pastā saņemtos dokumentus un pieņem iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām, koordinē ministra, valsts sekretāra un administrācijas vadītāja sekretariāta funkcijas, kā arī nodrošina arhīva uzziņas sistēmas un arhīva fonda izveidi, uzskaiti, sagatavošanu un izmantošanu.
Ja tev ir:
- vidējā izglītība
- krievu valodas un angļu valodas zināšanas (vēlams) un yu spēj tās pielietot dokumentu lasīšanā un komunikācijā
- pieredze valsts pārvaldes iestādes dokumentu aprites nodrošināšanā ne mazāka par 3 gadiem
- praktiskā darba pieredze apstrādājot liela daudzuma un apjoma dokumentus un informāciju (vairāk nekā 100 dokumenti dienā)
- labas zināšanas par dokumentu pārvaldību reglamentējošiem dokumentiem un Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu aprites pamatprincipiem
- profesionālās iemaņas darbā ar automatizētu lietvedības sistēmu un teicamas datora lietotāja prasmes
- labas komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un izvērtēt prioritātes
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- reģistrēt automatizētajā lietvedības sistēmā atbilstoši noteiktajām procedūrām ministrijā saņemtos un sagatavotos dokumentus, veikt dokumentu noformējuma atbilstības tehnisko pārbaudi, kā arī veikt atbilstošu rīcību dokumentu iesniegšanai Valsts Kancelejas dokumentu aprites un kontroles sistēmā DAUKS
- veikt doto uzdevumu reģistrēšanu un izpildes kontroli, atbilstoši noteiktajai kārtībai un normatīvajos aktos noteiktajam
- sniegt konsultācijas dokumentu aprites, kontroles, noformēšanas, nosūtīšanas un arhīva jautājumos
-pieņemt un reģistrēt iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām, kā arī atbildēt uz telefona zvaniem dokumentu noformēšanas un aprites jautājumos
- kārtot iestādes lietvedībā un arhīvā esošās lietas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus līdz š.g. 16.decembrim sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: