Laidiens: 02.04.2025., Nr. 65

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2025/65.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina amata kandidātu atlasi uz SIA "JELGAVAS PILSĒTAS SLIMNĪCA" valdes locekļa amata vietu

Valdes locekļa galvenie pienākumi:

1.1. vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību ārstniecības jomā;

1.2. kopā ar valdes priekšsēdētāju nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko un finanšu vadību;

1.3. pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē;

1.4. nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.  

Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:

1) stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);

2) lēmumu pieņemšana un atbildība;

3) darbinieku motivēšana un attīstīšana;

4) pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence). 

Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:

1.1. akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta izglītību apliecinoši dokumenti);

1.2. iegūts vismaz viens ārsta sertifikāts (var nebūt aktīvs) (dokumenta kopiju/-as, kas apliecina sertifikāta iegūšanu);

1.3. atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām;

1.4. atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem vai arī gatavība novērst iespējamās interešu konflikta situācijas, gadījumā, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;

1.5. nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;

1.6. valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei;

1.7. pēdējo 10 gadu laikā vismaz triju gadu pieredze valdes locekļa vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā veselības aprūpes iestādēs, uzņēmumos, organizācijās vai medicīnas profila augstskolās (ar darbinieku skaitu ne mazāku par 50). Par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:

1.7.1. Universitāšu slimnīcās - ārstniecības direktori, klīniku vadītāji, departamentu un struktūrvienību vadītāji ārstniecības jomā;

1.7.2. daudzprofilu vai specializētajās slimnīcās, privātajās medicīnas iestādēs vai uzņēmumos veselības aprūpes jomā sabiedrībā - galvenie ārsti un valdei tieši pakļautie struktūrvienību vadītāji,

1.7.3. vadošs amats Veselības Ministrijā vai padotības iestādē, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kas nepieciešamas, lai veiktu valdes locekļa uzdevumu profesionālu izpildi ārstniecības jomā;

1.8. stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu;

1.9. spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

1.10. spēja motivēt un attīstīt darbiniekus;

1.11. spēja vadīt pārmaiņas;

1.12. Tiks uzskatīts par priekšrocību:

1.12.1. augstākā izglītība biznesa vadībā un/vai uzņēmējdarbības vadībā;

1.12.2. doktora grāds veselības aprūpē (iegūts doktora grāds vai aktīvas studijas doktora grāda iegūšanai);

1.12.3. pieredze zinātnes un pētniecības projektu vadībā;

1.12.4. pieredze pacientu vai klientu vadībā un organizēšanā;

1.12.5. pieredze darbā ar inovāciju un/vai digitalizācijas projektu ieviešanu;

1.12.6. izpratne par Latvijas veselības aprūpes sistēmas organizāciju un finansēšanu;

1.12.7. izpratne par medicīnas nozari un veselības aprūpes iestāžu darbību un vadību;

1.12.8. izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības darbību un pārvaldību.

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:

1. motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī apliecinājumu, ka:

1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir noņemta vai dzēsta;

1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;

1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;

1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;

1.5. kandidāts, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

2. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV);

3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

5. Kandidāta sagatavoto, uz kandidātam noteiktajām kompetencēm balstīto, stratēģisko redzējumu par SIA "JELGAVAS PILSĒTAS SLIMNĪCA" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses);

6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi (piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.);

7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).

Pieteikuma iesniegšanas kārtība: 

Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:

1. elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: lija.golubeva@jelgava.lv;

2. slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "JELGAVAS PILSĒTAS SLIMNĪCA" valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba laikos: pirmdienās no plkst. 9.00 līdz 19.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30.

Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2025. gada 22. aprīlis līdz plkst. 17.00. Pēc noteiktā termiņa saņemtie dokumenti netiek vērtēti.

Pretendentam aizpildāmos pielikumus skatīt https://www.jelgava.lv/sludinajumi-vakances-noma/vakances/.

Informācija:

SIA "JELGAVAS PILSĒTAS SLIMNĪCA" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē ir 5247,00 euro (pirms nodokļu nomaksas).

Nominācijas komisijas sastāvs:

1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, pašvaldības izpilddirektores vietniece;

2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Inese Meija, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja.

3. Komisijas locekļi:

3.1. Rita Vectirāne, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietniece sociālo lietu, veselības aizsardzības, kultūras, izglītības un sporta jautājumu programmā;

3.2. Jevgēņijs Kalējs, Latvijas Slimnīcu biedrības vadītājs;

3.3. Sigita Beļaka, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu departamenta vadītāja;

3.4. Iveta Potapova, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece, Juridiskās nodaļas vadītāja;

3.5. Dace Ēbere, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Personāla vadītāja. 

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē, sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - "Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)".


OP 2025/65.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz IZGLĪTĪBAS UN ZINĀTNES MINISTRIJAS VALSTS SEKRETĀRA/-ES amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- maģistra grāds, vēlams doktora grāds1

- vismaz piecu gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 50 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā vai kapitālsabiedrībā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata padoto darbinieku skaitu)

- darba pieredze rīcībpolitikas vai organizācijas darbības stratēģiskajā plānošanā un pārmaiņu vadībā, vēlams izglītības jomā (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt konkrētus piemērus)

- pieredze organizācijas pārstāvēšanā un reprezentēšanā starptautiskajā līmenī

pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, biedrībām un nodibinājumiem, - kā arī citām fiziskām un juridiskām personām

- vēlama darba pieredze daudzdisciplinārā vidē, vēlams starptautiskajā kontekstā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas par ministrijas darbības jomām

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu un Eiropas Savienības pamatnostādnēm izglītībā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu, personālvadības procesiem un iekšējās kontroles sistēmas darbību;

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (vēlams C1 līmenī) atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills, vēlamas vēl vienas ES oficiālās valodas (kā svešvalodas) zināšanas2

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, problēmu risināšanas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- atbildīgu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, kompleksu jautājumu risināšana un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai nodrošinātu izglītības nozares stratēģisku attīstību un izaugsmi

- iespēju veidot efektīvas partnerības ar iesaistītajām pusēm - gan sociālajiem un sadarbības partneriem, nozaru ministrijām, izglītības sistēmas dalībniekiem, starptautiskām organizācijām un citiem

- iespēju saliedēt un veidot augstas raudzes profesionāļu komandu gan ministrijā, gan tās padotības un pārraudzības iestādēs, kas nodrošina izglītības sistēmas pakalpojumu sniegšanu augstā kvalitātē, kā arī efektīvu pārmaiņu vadību

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu no 4746 līdz 6644 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, t.sk. piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos

No 2015.gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.3 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Izglītības un zinātnes ministrijas vidējā un ilgtermiņa prioritātēm un nozares attīstību, tostarp ņemot vērā ierobežoto finansējumu un ierobežotos cilvēkresursus, kā arī līdzšinējo pārmaiņu ieviešanas izaicinājumus un rezultātus.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, orientācijas uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Pretendentiem līdz 2025. gada 22. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

- pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv)

- pretendenta redzējumu par Izglītības un zinātnes ministrijas vidējā un ilgtermiņa prioritātēm un nozares attīstību, tostarp ņemot vērā ierobežoto finansējumu un ierobežotos cilvēkresursus, kā arī līdzšinējo pārmaiņu ieviešanas izaicinājumus un rezultātus (ne vairāk par 2000 vārdiem)

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.

Tālrunis uzziņām + 371 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

__________________________________________________________________

1 Ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments

2 Svešvalodu zināšanas nepieciešamas, lai pārstāvētu un reprezentētu ministriju starptautiskajā līmenī

3 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)